Ο καιρός έχει φορέσει τα καλοκαιρινά του και τα πρώτα μπάνια είναι γεγονός. Είναι η περίοδος που ο καθρέφτης σταματάει να λέει ψέματα και όλοι λίγο πολύ αρχίζουμε να νοιαζόμαστε για την εξωτερική μας εμφάνιση, αφού το μαγιό δυστυχώς δεν κρύβει τις κρεπάλες και τη χαλάρωση του χειμώνα.

Παραδοσιακά κάθε χρόνο περίπου από τον Απρίλη τα γυμναστήρια γεμίζουν κόσμο, που ξυπνάει από τον χειμερινό λήθαργο και την αδράνεια και ελπίζει σε ένα γραμμωμένο σώμα, λίγο πριν ξεχυθεί στις παραλίες.

Aπό τις αρχές Απρίλη η πελατεία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, σε ποσοστό περίπου 80%.

Παρόλο που χρόνο με το χρόνο όλο και για περισσότερους το γυμναστήριο αποτελεί πολυτέλεια, οι συνδρομές στα γυμναστήρια αυξάνονται σημαντικά και λόγω των δελεαστικών προσφορών, που επιτρέπουν σε όλους να γυμναστούν, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που θα στερηθούν λίγες εξόδους τον μήνα προκειμένου να αφεθούν στα «μαγικά» χέρια των ειδικών.

Γυμναστές και διατροφολόγοι ωστόσο ξεκαθαρίζουν πως για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο εντατικής εκγύμνασης, σε συνδυασμό φυσικά με σωστή διατροφή.

Σε διάστημα ενός ή δύο μηνών, τότε που θυμούνται οι περισσότεροι να ασχοληθούν με την εμφάνισή τους, ναι μεν θα δούμε κάποιο αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα δεν θα αποκτήσουμε το σώμα των ονείρων μας, καθώς αυτό απαιτεί αρκετό χρόνο και πολύ… ιδρώτα.

Η διατροφολόγος που μίλησε στο newpost.gr τόνισε ότι για καλύτερα αποτελέσματα χρειάζεται συνδυασμός αερόβιας και αναερόβιας γυμναστικής, ενώ όσον αφορά στη διατροφή επισημαίνει τα εξής: πολύ νερό, πράσινες σαλάτες, περιορισμός αλατιού και πρόχειρου φαγητού, αρκετή πρωτεΐνη, λίγοι υδατάνθρακες.

Και μπορεί οι γυναίκες να έχουμε τη φήμη των φιλάρεσκων, όμως τα γυμναστήρια είναι γεμάτα και από άντρες. Από τη μία, οι γυναίκες επιθυμούν να χάσουν κιλά, πόντους, να συσφίξουν το σώμα και να εξαφανίσουν την κυτταρίτιδα και από την άλλη οι άντρες περνούν ώρες στα όργανα και τα βάρη, ώστε να αποκτήσουν το περιβόητο six pack.

Για να μην είμαστε όμως εντελώς απαισιόδοξοι, θαύματα μπορεί να μην γίνονται, αλλά σίγουρα με αρκετή γυμναστική μπορείτε να δείτε μικρή ή μεγάλη αλλαγή στο σώμα και να φορέσετε πάλι το παντελόνι, που με τόση στεναχώρια αποχωριστήκατε λόγω των παραπανίσιων κιλών.

Το σίγουρο είναι ότι η γυμναστική είναι κάτι που καλό θα ήταν να κάνουμε κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, καθώς το «νους υγιής εν σώματι υγιεί» παραμένει... αλάνθαστο.

Συμβουλές για καλύτερα και πιο γρήγορα αποτελέσματα

1. Καλό είναι να γυμνάζεστε τις πρωινές ώρες και με άδειο στομάχι, καθώς ο οργανισμός έχει αρκετή ενέργεια και είναι πιο πιθανό να κάψετε θερμίδες από το συσσωρευμένο λίπος.
Η κατάλληλη άσκηση για το πρωί είναι η αεροβική προπόνηση για 30 λεπτά.

2. Η ποιότητα της άσκηση μετράει περισσότερο από την ποσότητα. Δεν είναι ανάγκη να γυμνάζεστε πάνω από 5 φορές την εβδομάδα και πάνω από μία ώρα τη φορά.

3. Εναλλάξτε την προπόνηση με βάρη με την αεροβική άσκηση, αφού επαναλαμβάνοντας τις ίδιες ασκήσεις δεν θα δείτε μεγάλο αποτέλεσμα ενώ κινδυνεύετε να τραυματίσετε το σώμα σας από την υπερπροπόνηση.

4. Χωρίς σωστή εκτέλεση και ευθυγράμμιση, η άσκηση θα είναι από αναποτελεσματική μέχρι επικίνδυνη.

5. Αγοράστε τα σωστά, όχι απαραίτητα ακριβά, παπούτσια. Ο λάθος τύπος παπουτσιών μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα κατά την προπόνηση και να προκαλέσει κυκλοφοριακά προβλήματα.

6. Σταματήστε την άσκηση, εάν νιώσετε πόνο.

7. Τα πλεονεκτήματα της άσκησης με βάρη: ενδυνάμωση των μυών και του σκελετού, αύξηση της αντοχής, της δύναμης και του μεταβολισμού, χάσιμο βάρους.

8. Απαραίτητη είναι και η αεροβική άσκηση (τρέξιμο, περπάτημα, κολύμβηση, ποδήλατο, αερόβια προγράμματα) με συχνότητα 3-4 φορές την εβδομάδα και για 30 λεπτά ή 1 ώρα τη φορά.

9. Τι πρέπει να προσέχουμε στη διατροφή: Μειώνουμε τη ζάχαρη, το αλάτι και τους πολλούς καφέδες, τρώμε πρωινό, πίνουμε άφθονο νερό, τρώμε φρούτα και λαχανικά και αποφεύγουμε το βαρύ βραδινό γεύμα.

10. Για καλύτερα αποτελέσματα, ζητείστε τις συμβουλές γυμναστή και εξειδικευμένου διατροφολόγου.

newpost.gr - Ντία Μούλου