Επιμηκύνει τα αρχικά της σχέδια η Infiniti, για την παραγωγή ενός ηλεκτρικού πολυτελούς sedan μέσα στο 2014, βασισμένο στο πρωτότυπο LE, λόγω ζητημάτων με την ασύρματη φόρτιση των μπαταριών.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το 2012 στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης είχε προκαλέσει συζητήσεις με την παρουσίαση μιας ηλεκτροκίνητης λιμουζίνας με τον κωδικό LE. Η προοπτική να μπει το εν λόγω μοντέλο, σε γραμμή παραγωγής μέσα στο 2014, είχε εκπλήξει ευχάριστα τις αγορές και ειδικά την Αμερική, όπου απευθύνεται, ως επί το πλείστον.

Όμως ο επιδιωκόμενος στόχος της εταιρείας ήταν να κυκλοφορήσει μόνο, εφόσον είχε επιτευχθεί η ολοκλήρωση κι εφαρμογή της ασύρματης επαναφόρτισης των μπαταριών του οχήματος.

Εξάλλου, όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της εταιρείας, Andy Palmer, είναι βασική προτεραιότητα για μια αυτοκινητοβιομηχανία με κύρος, να παράγει μοντέλα, τα οποία εξυπηρετούν στο έπακρο τους απαιτητικούς της πελάτες. Πράγμα που κατ επέκταση σημαίνει, ότι δεν συνάδει σε ένα πολυτελές αυτοκίνητο να χρειάζεται καλώδια και φορτιστές.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι, ότι η ασύρματη επαγωγική φόρτιση δοκιμάζεται ήδη σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να λειτουργήσει με εύκολο και προσιτό τρόπο από ένα ηλεκτρικό ποδήλατο μέχρι ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.

Συμπερασματικά, θεωρείται δεδομένο, σύμφωνα πάντα με τον Palmer, ότι η Infiniti δεν θα συμβιβαστεί, όσον αφορά στο συγκεκριμένο σχέδιο, με άλλο ένα υβριδικό όχημα της υπάρχουσας τεχνολογίας, καθώς θέλει το LE να λανσαριστεί, μόνο εάν έχει να προσθέσει κάτι καινούργιο στο θέμα της ηλεκτροκίνησης.

Υπενθυμίζουμε τέλος, ότι το πρωτότυπο LE, με βάση το Nissan Leaf, έχει την ίδια μπαταρία 24kWh λιθίου, αλλά έναν πιο ισχυρό (100 kW) ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 134 ίππους και 325 Nm ροπής.



autotriti.gr