Στο Grand Prix του Μονακό παρουσιάστηκε το νέο 3θυρο αγωνιστικό πρωτότυπο TwinRun της Renault με 320 ίππους, πηγή ενδεχόμενης έμπνευσης για τα μελλοντικά Twingo και Smart.

Στην πίστα του Μονακό, το Σαββατοκύριακο, είχαμε την ευκαιρία να δούμε το TwinRun, που η Renault είχε φροντίσει να διαφημίσει καταλλήλως, δύο μήνες τώρα με teaser φωτογραφίες.

Το νέο πρωτότυπο μοντέλο είναι φυσικά 3θυρο, με «πειραγμένο» κινητήρα κι αγωνιστικές επιδόσεις, θυμίζοντας έντονα, ως προς το σχεδιασμό, το Renault 5 Turbo (ιδίως προβολείς και πίσω μέρος).

Για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις λοιπόν, το TwinRun είναι κεντρομήχανο και τροφοδοτείται από έναν κινητήρα V6 3,5λτ. (όπως αυτός του Megane Trophy), προερχόμενος από τη Nissan. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Αποτέλεσμα είναι το αγωνιστικό μοντέλο να αποδίδει 320 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής. Παράλληλα, πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. και τελική ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα.

Επίσης, «ακουμπά» σε 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου, ενώ «φρενάρει» με αεριζόμενα δισκόφρενα, που έχουν έξι δαγκάνες εμπρός και τέσσερις πίσω.

Βέβαια, για να επιτευχθούν οι αναμενόμενες επιδόσεις, έχουν γίνει οι απαραίτητες παρεμβάσεις, όπως εκτεταμένη χρήση fiberglass και ανθρακονήμάτων (στην οροφή, πτερύγια, θόλους κ.α.), ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος (950 κιλά) και η κατανομή του να είναι 43/57 % εμπρός/πίσω.

Τώρα, ως προς το εσωτερικό παρέμειναν τα άκρως απαραίτητα (με μια μικρή δόση χλιδής, από μαύρο και κόκκινο Alcandara), καθώς η καμπίνα από τον κινητήρα χωρίζεται μόνο με ένα plexiglass. Παράλληλα διαθέτει μόνο δύο μπροστινά bucket καθίσματα, αγωνιστικό χειρόφρενο και ένα σετ πεντάλ αλουμινίου.

Επιπλέον, μια 5,5-ιντσών οθόνη LCD τοποθετημένη πίσω από το τιμόνι, είναι επιβαρυμένη να δείχνει τις ακριβείς ενδείξεις ταχύτητας, πίεσης καυσίμου, συμπλέκτη και λαδιού.

Όλα αυτά, μέρος του αγωνιστικού σχεδιασμού, είναι κι ένας πρώτης τάξης «οραματισμός» για τα πλάνα της Renault, ως προς το μικρό Twingo. Όπως διαδίδουν οι φήμες, το νέο Twingo θα είναι 5θυρο και αναμένεται να εφοδιαστεί με έναν 3κύλινδρο 0,9 ΤCe κινητήρα (όπως στο νέο Clio, απόδοσης 90 ίππων).

Τέλος, στο πλαίσιο συνεργασίας Renault-Smart, παρόμοια στοιχεία θα δανείζεται και η μετεξέλιξη του νέου διθέσιου μικρού.







autotriti.gr