Η Hyundai ετοιμάζεται να κατασκευάσει και ένα μεγαλύτερο και σύμφωνο με τα στάνταρ των αμερικανών αγοραστών ηλεκτρικό όχημα EV, για να το παρουσιάσει στην αγορά της Καλιφόρνιας.

Είναι γνωστό ότι η κορεατική φίρμα έχει θέσει, ως έναν από τους στόχους της, να δημιουργήσει «πράσινα» αυτοκίνητα, που θα καταναλώνουν ελάχιστα και δεν θα ρυπαίνουν.

Σε αυτό το πλαίσιο εργάζεται πάνω στα εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά οχήματα E.V. αλλά και στο ακόμα πιο φιλόδοξο σχέδιο ενός αυτοκινήτου, που θα καίει υδρογόνο, όπως το εικονιζόμενο πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει.



Το συγκεκριμένο βέβαια πρωτότυπο απέχει πολύ από ένα μοντέλο παραγωγής, καθώς το κόστος του είναι ασύμφορο και δεν προσφέρει τη δυνατότητα προοπτικής ενός οικονομικά προσιτού αυτοκινήτου.

Παράλληλα, έχει παρουσιάσει κι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στο i10, το οποίο προορίζεται για την τοπική αγορά της Κορέας, με την κωδική ονομασία BlueOn. Το συγκεκριμένο όχημα έχει αυτονομία 144 χλμ., τελική ταχύτητα τα 128 χλμ/ώρα και ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ.



Από την άλλη βέβαια, σύμφωνα με το CEO της Hyundai στην Αμερική, John Krafcik, ένα τέτοιο όχημα δεν «επαρκεί» για να προβληθεί ως «Tο E.V.» ή το κυριότερο όπλο στη φαρέτρα της εταιρείας, ειδικά μάλιστα για την αγορά των ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα για την Καλιφόρνια όπου τα ηλεκτρικά έχουν αποδοχή και υψηλά standards.

Για αυτό ακριβώς θα πρέπει η εταιρεία να ακολουθήσει τα βήματα της FIAT, η οποία δημιούργησε για τον ίδιο σκοπό το 500Ε.

Έτσι, είναι σημαντικό, πάντα κατά το Krafcik, να κατασκευάσει ένα νέο BlueOn όχημα, μεγαλύτερο και «καταλληλότερο» για να παρουσιαστεί στην αγορά της Καλιφόρνιας.

autotriti.gr