Έτσι, ήδη από τις αρχές της εβδομάδας, τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Καστέλλι και το Αρκαλοχώρι βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία, τόσο στο επίπεδο των υποδομών, όσο και στο επίπεδο του στελεχιακού δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Καστέλλι λειτουργεί σε χώρο που παραχώρησε ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας εντός του Δημοτικού Καταστήματος Καστελλίου και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Αρκαλοχώρι λειτουργεί σε χώρο που παραχώρησε η Μητρόπολη Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου εντός του ιδιόκτητου κτιρίου της στην οδό Εμμανουήλ Λαμπράκη.
Ειδικότερα, οι δημότες του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) στο Καστέλλι και το Αρκαλοχώρι, που διεκπεραιώνουν τις παρακάτω φορολογικές ενέργειες:
1. Παραλαβή αιτήσεων επιστροφής Φ.Π.Α. αγροτών
2. Χορήγηση όλων των φορολογικών εντύπων
3. Παραλαβή γραπτών ερωτημάτων προς απάντηση
4. Παραλαβή άδειας και πινακίδων κυκλοφορίας
5. Διαδικασία χορήγησης Α.Φ.Μ. (με έντυπο)
6. Δήλωση έναρξης εργασιών (έντυπο Μ2)
7. Δήλωση μεταβολών ατομικών στοιχείων φυσικών προσώπων
8. Δήλωση μεταφοράς έδρας επιχείρησης
9. Αλλαγή κατηγορίας βιβλίων ΚΒΣ
10. Αίτηση για επανεκτύπωση βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ
11. Αίτηση για επανεκτύπωση βεβαίωσης έναρξης εργασιών – διακοπής
12. Αίτηση για έκδοση πιστοποιητικών για τη Διεύθυνση Μεταφορών
13. Παραλαβή αίτησης μερικής ή ολικής άρσης απαγορευτικών μέτρων
14. Παραλαβή και διαβίβαση αιτημάτων:
i. Παραλαβής προσαυξήσεων
ii. Διαγραφής χρεών άρθρου 82 του ΚΕΔΕ
iii. Άρσης κατασχέσεων
iv. Εξάλειψης υποθηκών
v. Υποβολής δηλώσεων συμψηφισμού
vi. Υποβολής προσφυγών
vii. Χορήγησης αποδεικτικού ενημερότητας
viii. Επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων
ix. Παραλαβής αιτήσεων ρυθμίσεων χρεών