Οι γονείς του Γκρεγκορί δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσουν πώς έχασαν το αγγελούδι τους. Μία απίστευτη γκάφα ενός γραφίστα όμως «ξύπνησε» τις πιο οδυνηρές μνήμες τους. Γιατί είδαν το πρόσωπο του γιου τους, που έχει δολοφονηθεί, στη διαφήμιση ενός βρεφονηπιακού σταθμού.

Η γκάφα έχει προκαλέσει σοκ στη Γαλλία και την Ελβετία. Πρόκειται για διαφήμιση για τον βρεφονηπιακό σταθμό του Φεστιβάλ Τζαζ του Μοντρέ, για την οποία χρησιμοποιήθηκε η φωτογραφία του τετράχρονου ο οποίος είχε βρεθεί δολοφονημένος το 1984 στο Βοζ της Γαλλίας.

Οι γονείς ζήτησε να αποσυρθεί αμέσως η διαφήμιση από τις εφημερίδες και απαίτησαν επιστολή συγνώμης από τους διοργανωτές, προκειμένου να μην κινηθούν δικαστικά ζητώντας αποζημίωση.

Η γκάφα του γραφίστα οφείλεται στο γεγονός ότι ο ίδιος είναι ξένος- και κατά συνέπεια αγνοούσε την υπόθεση- ενώ η φωτογραφία που επέλεξε για τη διαφήμιση ήταν θολή, με αποτέλεσμα να μην αναγνωρίσει τον Γκρεγκορί ο αρχισυντάκτης της εφημερίδας που τη δημοσίευσε.

Η υπόθεση ήταν μία από τις συγκλονιστικότερες των τελευταίων δεκαετιών στη Γαλλία και το μυστήριο της δολοφονίας του παραμένει ακόμη άλυτο.

Το παιδί βρέθηκε νεκρό στις 16 Οκτωβρίου 1984 σε ένα ποτάμι σε απόσταση 7 χλμ. από το σπίτι των γονιών του. Λίγες ώρες νωρίτερα, ένα άγνωστο άτομο είχε τηλεφωνήσει στις αρχές αναφέροντας το έγκλημα.

Την επομένη, ο πατέρας του 4χρονου έλαβε μια ανώνυμη, απειλητική επιστολή. Το ζεύγος Βιλμέν λάμβανε επί χρόνια ανώνυμες απειλητικές επιστολές και οι αρχές θεώρησαν ότι οι δράστες σκότωσαν το παιδί υλοποιώντας τις απειλές αυτές,

iefimerida.gr