Το Citroën DS5 βασίζεται στο πρωτότυπο «C-SportLounge». Εμπρός, η μάσκα του προσδιορίζει άμεσα το DS5 σαν μέλος της οικογένειας DS. Το εσωτερικό του είναι εξίσου εμπνευσμένο με το αμάξωμα. Η οδηγοκεντρική καμπίνα εντυπωσιάζει τόσο με το στυλ όσο και με την ποιότητά της. Τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα σε δύο κεντρικές κονσόλες. Η πρώτη βρίσκεται ανάμεσα στα δύο καθίσματα και η δεύτερη στην οροφή. Οι διακόπτες έχουν σχεδιαστεί με σαφείς αναφορές στην αεροπορική βιομηχανία, κάτι που ισχύει και για τον φωτισμό. Το πενταθέσιο hatchback αυτοκίνητο διαθέτει συμπαγές αμάξωμα (4,52m μήκος, 1,85m πλάτος) και χώρο αποσκευών 465 λίτρων.

Το DS5 εφοδιάζεται με μια τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη κάμερα, η οποία ρυθμίζει τα φώτα του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εξωτερικές καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. Επίσης, χρησιμοποιεί ένα πιο άμεσο, νέας γενιάς οπτικό σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας (LDWS). Επίσης, αποτελεί το πρώτο Citroën που χρησιμοποιεί την τεχνολογία HYbrid4, ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τις επιδόσεις του πετρελαιοκινητήρα HDi, με την αποτελεσματικότητα του ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο απόδοσης 200 ίππων, τετρακίνηση, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, υψηλές επιδόσεις και εκπομπές CO2 μόλις 99g/km.   

 Για το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου στη Σαγκάη, το DS5 παρουσιάζεται με την ειδική βαφή White Pearl καθώς και τροχούς διαμέτρου 20 ιντσών με γυαλισμένα και βαμμένα μαύρα τμήματα. Η σειρά DS που αποτελείται από τα DS3, DS4 και τώρα από το DS5, παράγεται στη Γαλλία και πωλείται στην Ευρώπη. Η Citroën θα παρουσιάσει την ξεχωριστή της σειρά και στην Κίνα το 2012.





4troxoi