Στην αντεπίθεση περνά το υπουργείο Τουρισμού με στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έως τα τέλη του 2013 μέσω της αξιοποίησης των διακοπών τελευταίας στιγμής.

Ειδικότερα σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως τα tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com

Επίσης, σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων που τόσο σημαντική είναι για το δίκτυο διάθεσης τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.

Ήδη τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού επεξεργάζονται προτάσεις και ιδέες τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επομένων εβδομάδων.

Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων προϋποθέτει τη συνέργεια όλων, κυρίως των τοπικών κοινωνιών αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Επίσης απαιτείται η σωστή προετοιμασία τους σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό.

Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το έτος 2014 είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα σχεδιάζεται η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού στη Βραζιλία.

Παράλληλα αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο.

imerisia.gr/Γιώργος Κ. Ανδρής