Το πρώτο λοιπόν ηλεκτρικό όχημα της Audi διαθέτει αυτονομία 50 χιλιομέτρων μέσω της μπαταρίας του των 8,8 kW, πριν αναλάβει τα ηνία ο βενζινοκινητήρας των 150 αλόγων.
Δεν είναι όμως αυτό που κάνει το υβριδικό υπέροχο, αλλά η επιτυχία της Audi εκεί που όλοι οι άλλοι έχουν αποτύχει: οι μηχανικοί της βρήκαν την απολύτως κατάλληλη θέση για να βάλουν τη θύρα φόρτισης!
Σέρνοντας το λογότυπο των 4 κύκλων προς τα αριστερά, αποκαλύπτεται η κρυμμένη θύρα που συνδέεις την μπαταρία στο ρεύμα! Πέρα από το σχεδιαστικό τρικ βέβαια, ο κατασκευαστής έλυσε το πρόβλημα του πώς παρκάρεις μέσα σε έναν σταθμό φόρτισης.
Το ηλεκτρικό Audi A3 e-tron παρουσιάστηκε στο 65ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης…
newsbeast.gr