Στην κατηγορία των παραδοσιακών εθίμων που απλώς «αναβιώνουν» όσο είναι δυνατόν, περνούν οι «πασχαλινές αγορές» καθώς ειδικά την φετινή πασχαλινή περίοδο, οι καταναλωτές προσπάθησαν – από το μειωμένο τους εισόδημα – να εξασφαλίσουν κυρίως το πασχαλινό τραπέζι, περιορίζοντας δραστικά τα δώρα και τις άλλες αγορές.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης κ. Γιάννη Μαργαρώνη « η αγορά κινήθηκε συγκρατημένα με ελαφρά πτώση από πέρυσι. Ο κόσμος φάνηκε επηρεασμένος από μείωση δώρων, συντάξεων και γενικά του εισοδήματός του».

Βέβαια οι εμπορικοί σύλλογοι περιμένουν το τέλος Απριλίου για να έχουν συγκεκριμένα στατιστικά αποτελέσματα εν όψει μάλιστα της τουριστικής περιόδου.

«Προς το Καλοκαίρι προχωρούμε αισιόδοξα λόγω του τουρισμού που διαφαίνεται μια αύξηση, είτε με τον παραδοσιακό τρόπο είτε με κρουαζιέρες» είπε ο κ. Μαργαρώνης στο Flashnews τονίζοντας όμως ότι « έχει έρθει πλέον η ώρα για να ληφθούν αναπτυξιακά μέτρα και στήριξης της μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

Όπως διευκρινίζει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης «οι τράπεζες κρατούν κλειστές τις πόρτες τους και τα προγράμματα μέσω ΕΣΠΑ βοηθούν αλλά σε πολύ μικρό βαθμό. Χρειάζονται δραστικά μέτρα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς η μείωση των εισοδημάτων μισθωτών και συνταξιούχων οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις πρέπει να στηριχθούν.»

Σύμφωνα με τον εμπορικό κόσμο, η φετινή περίοδος του Πάσχα δεν απετέλεσε καν μια «ανάσα» για τις χειμαζόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και απλά βοήθησε στο να συντηρηθούν με την ελπίδα πως θα επιβιώσουν μέχρι την τουριστική καλοκαιρινή περίοδο.

Flashnews.gr