Αίτηση ενδιαφέροντος και για την επισκευαστική εταιρεία Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατέθεσε η εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Interfax επικαλούμενο δηλώσεις του προέδρου τους, Βλαντίμιρ Γιακούνιν.

«Και τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τί εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους», δήλωσε ο κ. Γιακούνιν.

Σύμφωνα με τους όρους της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, όπως αναφέρει το πρακτορείο, οι αιτήσεις έπρεπε να κατατεθούν έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ενώ «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα δύο βασικά λιμάνια της χώρας, το 2012 είχε διακινήσει 4,4 εκατ. τόνους εμπορευμάτων και 317.000 TEU (εμπορευματοκιβώτια) με καθαρά κέρδη 5,13 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει ετησίως περίπου 4,5 εκατ. τόνους φορτίων και 15 εκατ. επιβάτες και είχε το 2012 έσοδα 140,7 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ».

protothema.gr