Υπάρχουν ασκήσεις που εστιάζουν στους κοιλιακούς προκειμένου να αποκτήσεις την κοιλιά πέτρα που ονειρεύεσαι. Αν όμως θέλεις ακόμα πιο θεαματικά αποτελέσματα, θα πρέπει να περιορίσεις τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου και να συμπεριλάβεις σε αυτή κάποιες τροφές που βοηθούν στην καύση του λίπους. Ποιες είναι αυτές;

1. Βρώμη

Νομίζεις ότι με το να τρως λιγότερο θα χάσεις πιο εύκολα βάρος, αλλά δεν πρέπει να παραλείπεις γεύματα και ειδικά το πρώτο της ημέρας. Τρώγοντας ένα πλούσιο πρωινό, ενεργοποιείς το μεταβολισμό, ρυθμίζεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και γεμίζεις ενέργεια μέχρι το μεσημέρι. Η πλούσια σε φυτικές ίνες βρώμη αποτελεί μια καλή επιλογή, καθώς είναι χορταστική και θα σε κρατήσει μακριά από ένα ανθυγιεινό δεκατιανό. Προτίμησε σκέτη βρώμη, δεδομένου ότι οι συσκευασίες με διάφορες γεύσεις μπορεί να περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

2. Μύρτιλα

Έρευνα έχει δείξει ότι μια διατροφή πλούσια σε μύρτιλα, βοηθά στη μείωση του πάχους της κοιλιάς. Ακόμη και αν είναι κατεψυγμένα, τα μύρτιλα διατηρούν τα περισσότερα από τα διατροφικά τους οφέλη. Χρησιμοποίησέ τα παγωμένα για ένα τέλειο smoothie ενάντια στο λίπος της κοιλιάς.

3. Αμύγδαλα

Λένε ότι τα μονοακόρεστα λιπαρά είναι ένα μυστικό όπλο ενάντια στο λίπος της κοιλιάς. Τα αμύγδαλα αποτελούν μια καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και σε βοηθούν να παραμείνεις χορτάτη χάρη στις φυτικές ίνες και την πρωτεΐνη.

4. Σολομός

Όταν πρόκειται να επιλέξεις ψάρι, προτίμησε σολομό ή τόνο αφού και τα δύο είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά, τα οποία μειώνουν τις φλεγμονές στο σώμα και ρυθμίζουν τις ορμόνες.

5. Μαρούλι

Τα πράσινα λαχανικά, όπως μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, δεν είναι μόνο γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα, αλλά περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών που προλαμβάνουν το φούσκωμα στην κοιλιά. Ετοίμασε μία πλούσια σαλάτα για μεσημεριανό και θα μείνεις χορτάτη μέχρι το απόγευμα ή φάε μία μικρή πριν από το γεύμα και θα φας σίγουρα λιγότερο.

joytv.gr