Τρέμε... κοσμική Αθήνα! Ηθοποιοί, τραγουδιστές, ποδοσφαιριστές, αλλά και κάθε λoγής celebrities «περνούν» από τις σελίδες του βιβλίου της Εύας Κουμαριανού «Το ταξίδι της ζωής μου».

Η γνωστή τρανσέξουαλ τα είπε όλα: Κάθε σελίδα και μία αποκάλυψη, καθώς η ίδια περιγράφει με γλαφυρό ύφος καυτές ερωτικές βραδιές που έζησε με δημοφιλή πρόσωπα της εγχώριας showbiz (που στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν... υπεράνω υποψίας), ενώ δεν διστάζει να αποκαλύψει και... γαργαλιστικά περιστατικά, που έλαβαν χώρα στα παρασκήνια της νυχτερινής ζωής της πρωτεύουσας, αλλά και των τηλεοπτικών πλατό.

Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις δεν διστάζει να κατονομάσει ακόμη και πρόσωπα που, σύμφωνα με την ίδια, έπαιξαν... σκοτεινό ρόλο στη ζωή ανθρώπων, οι οποίοι στο παρελθόν βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.

Ο άτακτος ξενοδόχος

Πίσω στις εποχές που ως τρανσέξουαλ δούλευε... χορεύτρια σε μπαλέτο μαζί με άλλες γυναίκες και για ένα διάστημα έκανε και την τραγουδίστρια στη Χαλκίδα «μαζί με μία μεγάλη τραγουδίστρια, που η φωνή της έφερνε στη Σακελλαρίου».

Η δεύτερη ξεμυαλίστηκε με έναν γνωστό τραγουδιστή κι έφυγε από το μαγαζί, με αποτέλεσμα να τη διώξουν κι εκείνη.

Η Εύα, επιστρέφοντας στο τοπικό (πολύ γνωστό) ξενοδοχείο της εποχής, όπου διέμενε, αφού δεν είχε να πληρώσει τον ξενοδόχο, σκέφτηκε να πετάξει τη βαλίτσα της από τον έβδομο όροφο, όπου ήταν το δωμάτιό της, και να την κοπανήσει με... ελαφρά πηδηματάκια.

Ελα όμως που ο ξενοδόχος την τσάκωσε και, για να μην πάρει την Αστυνομία, προτίμησε να κάνει σεξ μαζί του.

«Με πήγε λοιπόν στη ρεσεψιόν από πίσω, κάθεται αυτός, κι εγώ πίσω από τον πάγκο αρχίζω τη δουλειά. Ηταν τόσο γελοία η εμπειρία, διότι καθ' όλη τη διάρκεια που εγώ έπαιζα τα... πνευστά, εκείνος απαντούσε στα τηλέφωνα. Ευτυχώς έδωσα τη... συναυλία μου επιτυχώς και έπειτα από αυτό με άφησε να φύγω...» αναφέρει η ίδια με χιούμορ.

Η Αλόμα και ο Μπίλι

Στη δεκαετία του '70, όταν οργίαζαν τα πορνό, η Κουμαριανού συμμετείχε σε μια τέτοια καυτή ταινία με τον τίτλο «Τα μεγάλα καμάκια των τραβεστί», στην οποία πρωταγωνιστούσε η θρυλική τραβεστί Αλόμα.

Ο πρωταγωνιστής ήταν ένας νεαρός ηθοποιός, ο Βασίλης, ο οποίος (για κακή του τύχη) στα γυρίσματα είχε προβλήματα στύσης.

Η Αλόμα ήταν εκείνη που αναλάμβανε να τον βάλει και πάλι στο ερωτικό κλίμα: «Ο Βασίλης έπειτα από καιρό έγινε Μπίλι, τραβεστί πρώτα, και μετά έκανε και αλλαγή φύλου και απ' ό,τι έμαθα πέθανε από μπαρό (AIDS)...» αποκαλύπτει και παραθέτει στη συνέχεια πολλές γαργαλιστικές λεπτομέρειες από τα γυρίσματα των εν λόγω ταινιών, που διασκέδασαν (με cult διάθεση) τη νεολαία της εποχής.

Η Χειλουδάκη, η Γιάννου και η... Φιλίππα Μάθιους

Οι επαφές της με άλλες γνωστές τρανσέξουαλ ήταν αρμονικές, αλλά συχνά και περιπετειώδεις.

Ειδικά με την Τζένη Χειλουδάκη είχε έναν καλλιτεχνικό ανταγωνισμό την εποχή που είχε σχέση με τον εισαγγελέα Σακελλαρόπουλο και το όνομά της έπαιζε στα κανάλια και όχι μόνο.

Μάλιστα η Κουμαριανού υποστηρίζει ευθέως ότι «η Χειλουδάκη έδωσε το σκάνδαλο στα περιοδικά για προβολή της».

«Εκείνο τον καιρό κι εγώ κι η Τζένη ταξιδεύαμε αρκετά γιατί μας ζητούσαν. Η Τζένη όμως έκανε αρπαχτές. Δεν έκανε και τίποτα σοβαρό, πήγαινε στα κλαμπ, έβαζαν το τραγούδι της “Γεια σου, κύριε εισαγγελέα” και καθόταν και δειχνόταν. Θυμάμαι κι ένα περιστατικό στο Κιλκίς, όπου έτυχε να είμαστε σε δύο διαφορετικά κλαμπ την ίδια μέρα».

 Ωστόσο αναφέρεται με πολύ καλά λόγια στην Αντζελα Γιάννου (που έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Μάιο) και κατονομάζει δύο από τους ανθρώπους που, όπως λέει, την εκμεταλλεύτηκαν.

«Η Αντζελα Γιάννου, πολύ καλό παιδί, δυστυχώς όμως δεν είχε το μυαλό που θα έπρεπε. Ο Σπύρος Ρέβης την εκμεταλλεύτηκε στο έπακρον και ύστερα την παράτησε.

Μάλιστα, είχε μπλέξει κάποια περίοδο στα ναρκωτικά, εκεί τα έχασε όλα. Ενας γνωστός τραγουδιστής τής είχε πει να της βγάλει CD και της πήρε 12.000.000 γι' αυτό - θα λεγόταν “Γυναίκα του 2000”.

Είχε βέβαια αρκετά χρήματα. Παλιότερα είχε γυρίσει και πορνό, είχε αποκτήσει έναν οίκο ανοχής που έβγαζε τρελά χρήματα».

Επίσης αναφέρεται στο γνωστό σολάριουμ της Εμινέ, «μιας τρανσέξουαλ που χωνόταν σε όλα τα events και ήταν παρούσα και στην εκδήλωση η οποία δόθηκε προς τιμήν της Dana International όταν είχε έρθει στην Ελλάδα μετά τη νίκη της στη Γιουροβίζιον.

«Αυτή είχε αποκτήσει ένα σολάριουμ στο σπίτι της κι εγώ της έδινα πεντακόσιες δραχμές για να πηγαίνω να το χρησιμοποιώ.

Φυσικά, δεν ήξερα το πονηρό της το μυαλό. Αυτή έπαιρνε πελάτες και τους έλεγε ότι είχε ένα διάσημο μοντέλο μέσα κι ότι με κάποια χρήματα θα μπορούσαν να με δουν.

Εγώ, απονήρευτη, δεν καταλάβαινα τίποτα και ευτυχώς που έκανα πάντα με μαγιό. Οταν τελικά το αποκάλυψε, μου είπε ότι έλεγε στους πελάτες ότι έχει τη Φιλίππα Μάθιους».

Ο «Σπάρτακος» του Ψωμιάδη

Η Εύα Κουμαριανού στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν τα gay bars ήταν της μόδας, βρέθηκε να δουλεύει στο πιο hot bar του είδους, που δεν είναι άλλο από το πολύ γνωστό «Σπάρτακος», στο οποίο συγκεντρωνόταν η κοσμική Αθήνα της εποχής.

Εκεί της δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσει γνωστά ονόματα του καλλιτεχνικού χώρου, τα οποία... ξεσάλωναν τα βράδια βγάζοντας τον κρυφό gay εαυτό τους.

Οπως λέει όμως, οι άλλοι εργαζόμενοι την πίεζαν να γίνει... κλέφτρα. «Το μαγαζί ήταν του Μάκη Ψωμιάδη και ένα απόγευμα με παίρνει τηλέφωνο ο τσεκαδόρος του μαγαζιού και μου λέει:

“Ο μεγάλος θέλει να δουλέψεις στο μαγαζί”. Κι έτσι μου πρότεινε τη δουλειά στο μπαρ. Με έβαλαν να δουλέψω με τον Δημήτρη και τον Ανδρέα, δύο όμορφα παιδιά. Το τι κλέψιμο έπεφτε δεν λεγόταν! Και οι δυο τον είχαν κατασπαράξει. Εγώ, φυσικά, δεν έκλεβα, δεν μπορούσα να το κάνω αυτό. Μου έλεγαν “εφόσον μπορείς να βάλεις μια πεντάρα στην άκρη, γιατί να το παίξεις οσία;” Φυσικά εγώ δεν τους άκουγα. Ετσι όμως είχα κερδίσει τον σεβασμό του Ψωμιαδη...»

Ο βίαιος ποδοσφαιριστής

Ενας γνωστός ποδοσφαιριστής, ο οποίος στα νιάτα του έχει συνδέσει το όνομά του με διάφορα ειδύλλια, κυρίως με νεαρές ηθοποιούς και μοντέλα, ήταν ένα από τα επώνυμα «καψούρια» της Εύας Κουμαριανού.

Μιλάμε για έναν «σκληρό» άντρα που έπινε και χτυπούσε τις γυναίκες... «Είχε έρθει για να παίξει τότε στην ομάδα των Ιωαννίνων, δεν τον πήραν όμως και ο λόγος ήταν το ποτό και η άσχημη συμπεριφορά του.

Από το ξύλο που έριχνε στις γυναίκες ούτε κι εγώ τη γλίτωσα... Ενα βράδυ, το τελευταίο που κάναμε κάτι, του έδωσα το κλειδί μου για την πανσιόν όπου έμενα, να με περιμένει για να κάνουμε σεξ.

Το βράδυ λοιπόν, ενώ κάναμε ό,τι κάναμε, άρχισε να με χτυπάει άσχημα και θυμάμαι μου άνοιξε τη μύτη. Φυσικά αυτό ήταν το τέλος...»

Ο έρωτας με τον πασίγνωστο ηθοποιό

Η σχέση της με τον Μικαέλο, έναν παλιό σήμερα και πολύ γνωστό ηθοποιό των βιντεοταινιών του '80, που ήταν φίλος της Μάρως Κοντού, συγκαταλέγεται στους... ιδιαίτερους έρωτές της με καλλιτέχνες:

«Στον Πειραιά εκείνο τον καιρό υπήρχε μια ντισκοτέκ, “Big Apple” νομίζω λεγόταν, και μου έκαναν πρόταση να πάω να δουλέψω εκεί, να κάνω show. To μαγαζί δεν πήγαινε όμως καλά και έκλεισε κάποια στιγμή. Από εκείνη όμως τη συνεργασία θυμάμαι ότι γνώρισα για πρώτη φορά τη Μάρω Κοντού. Ο καταστηματάρχης, ο Μικαέλος, ήταν ηθοποιός. Παρόλο που ήταν αδελφή, είχε παντρευτεί και είχε ένα παιδί, το οποίο βάφτισε η Μάρω Κοντού κι έτσι λοιπόν έκανα γνωριμία μαζί της...»

Το «σκάνδαλο» με τον Τσάκωνα

Η Εύα Κουμαριανού αναφέρεται και στο... ροζ «σκάνδαλο» με τον Κώστα Τσάκωνα, το οποίο βγήκε την εποχή της συνεργασίας τους στις «Κούκλες».

«Ηταν τότε που έγινε η ιστορία με την Τζένη Χειλουδάκη και τον Μένιο Σακελλαρόπουλο. Κάποιοι κακοήθεις λοιπόν είχαν κάνει τη σκέψη τότε να βγάλουν στα περιοδικά τίτλους “Ο Τσάκωνας στα χνάρια του Σακελλαρόπουλου” ή “Το ροζ σκάνδαλο του Τσάκωνα με γνωστή τρανσέξουαλ”.

Φυσικά ουδέποτε υπήρξε τέτοια χροιά στη συνεργασία μας... Τα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι κατάφερα να τον κλέψω μέσα από την αγκαλιά της γυναίκας του και άλλα τέτοια χαζά και κακοήθειες.

Και, όπως ήταν φυσικό, η συνεργασία μας τελείωσε κάπως πρόωρα, διότι δεν μπορούσα να δημιουργώ πρόβλημα στον ίδιο και κυρίως στην οικογένειά του...»

Η παρεξήγηση με τη Μαρία Ιωαννίδου

«Πριν γίνω Εύα, ήμουν χορευτής. Εχω ζήσει τόσο πολλά πράγματα στη ζωή μου! Εχω δουλέψει σε θέατρο αλλά και στον κινηματογράφο, “Μαριχουάνα στοπ”, “Το κοροϊδάκι της πριγκιπέσας” και άλλα...» αναφέρει σε μία από τις πρώτες σελίδες του βιβλίου (που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πολύχρωμος Πλανήτης) η Εύα Κουμαριανού και αμέσως μας μπάζει στα... παρασκήνια της ζωής της!

«Βρήκα ξανά τον Βαγγέλη Σειληνό και κάναμε μια παράσταση στο Ρεξ. “Εφτά χρόνια φαγούρα” λεγόταν και σε αυτή συμμετείχαν η Βλαχόπουλου, ο Παράβας και η Μαρία Ιωαννίδου, με την οποία γνωριστήκαμε αρκετά καλά και κάναμε παρέα.

Τότε η Ιωαννίδου έψαχνε να βρει μια γυναίκα να της καθαρίζει το σπίτι κι έτσι της είπα ότι έχω μία θεία μου γι' αυτή τη δουλειά...»

Η «θεία» της ήταν όμως η μητέρα της, αλλά δεν το αποκάλυψε στην ηθοποιό γιατί ντρεπόταν για την οικονομική της κατάσταση.

«Βολεύτηκε μεν», συνεχίζει η ίδια στην αφήγηση, «όμως ήταν τόσο ακατάστατη η Ιωαννίδου, που η μητέρα μου έβρισκε τα εσώρουχά της δεξιά κι αριστερά... Θυμάμαι ένα βράδυ που ήμασταν στο θέατρο η Ιωαννίδου μου ζήτησε να της πληρώσω τη ΔΕΗ επειδή δεν μπορούσε να ξυπνήσει πρωί, και μου έδωσε τα χρήματα, τα οποία τα έφαγα...

 Ετσι κάποια μέρα της έκοψαν το ηλεκτρικό και ήρθε στο θέατρο εξαγριωμένη. Της υποσχέθηκα ότι θα πάω την επομένη γιατί δεν ήθελα προβλήματα...»

espresso.gr