Μια εκδήλωση αφιερωμένη στην «εμπειρία του πελάτη» διοργάνωσε η OTE Academy σε συνεργασία με την COSMOTE με αφορμή τον παγκόσμιο εορτασμό της CXDay (ημέρα εμπειρίας του πελάτη).
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Πήτερ Οικονομίδης, διεθνούς φήμης brandstrategist, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε ότι η εμπειρία του πελάτη είναι συνολική και αθροιστική και ανέφερε χαρακτηριστικά: 
«Την εμπειρία του πελάτη την ορίζουν όλα όσα κάνεις και όσα δεν κάνεις, όλα όσα λες και όσα δεν λες. Και όταν λέω όλα, εννοώ ΟΛΑ.Τα πάντα δημιουργούν εντυπώσεις. Μια δυνατή μάρκα αποτελείται από δυνατές, συνεπείς και πιστευτές εντυπώσεις». 
Σχολιάζοντας τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα και το κίνημα «RebrandingGreece» ο κ. Οικονομίδης ανέφερε ότι οι Έλληνες υιοθέτησαν έναν καταναλωτικό τρόπο ζωής που δεν τους ταίριαζε και όταν αυτός λόγω των συνθηκών χάθηκε, κατέληξαν στην τωρινή κατάσταση. 
 Πρότασή του ήταν να επανασυνδεθούν οι Έλληνες με το παρελθόν τους, έτσι ώστε η σημερινή ταυτότητα της Ελλάδας και η ρητορική της, να συνάδουν με την μακραίωνη ιστορία της. 
Στην εκδήλωση οι συμμετέχοντες είχαντην ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά μέσω διαδικτύου και τις αντίστοιχες εκδηλώσεις στο Λονδίνο, την Αμερική και την Αυστραλία, καθώς η OTEAcademy είναι μέλος της CXPA (Customer Experience Professionals Association) από το Δεκέμβριο του 2012. Η CXPA αποτελεί διεθνή, μη κερδοσκοπικό οργανισμό αφιερωμένο στην εξέλιξη και την ανάπτυξη των καλύτερων πρακτικών διαχείρισης της εμπειρίας των πελατών. 
Στόχος της OTEAcademy είναι μέσω των σχετικών εκπαιδευτικών της προγραμμάτων, να μεταφέρει τις πρακτικές αυτές στα στελέχη της ελληνικής αγοράς. Για το σκοπό αυτό,επτά στελέχη της OTEAcademy, έχουν περάσει διετή εκπαίδευση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχουν πιστοποιηθεί ως Service Excellence Master Practitioners. 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook