Το επίμονο τοπικό πάχος είναι ο χειρότερος εχθρός του αδυνατίσματος. Ευτυχώς όμως υπάρχουν μερικές υπερ-τροφές που δίνουν ώθηση στο μεταβολισμό και μας βοηθούν να χάσουμε κιλά γρηγορότερα. Μάθετε ποιες είναι αυτές.

1. Δημητριακά για πρωινό

Μια καλή δόση φυτικών ινών το πρωί είναι ό,τι καλύτερο για να καταπολεμήσουμε το επίμονο τοπικό πάχος. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Αμερικανικό Σύλλογο Διαιτολογίας δείχνει ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν δημητριακά το πρωί έχουν 35% λιγότερες πιθανότητες να πάρουν επιπρόσθετο βάρος. Προτιμήστε τα δημητριακά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες αλλά περιέχουν λίγες θερμίδες.

2. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Το γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου. Αυτό το πανίσχυρο μεταλλικό στοιχείο βοηθά στην ταχύτερη καύση του λίπους ενώ η έλλειψή του πυροδοτεί την απελευθέρωση μιας ορμόνης (καλσιτριόλη) που εντείνει τη συσσώρευση του λίπους. Γενικότερα, τα γαλακτοκομικά είναι πολύ καλή πηγή λευκίνης, η οποία είναι ένας ακόμη σύμμαχος στην καύση του λίπους.

3. Φιστίκια

Ο αγαπημένος ξηρός καρπός κρατά μακριά το επιπρόσθετο βάρος, αποτρέπει την αύξηση της γλυκόζης στο αίμα και καταπολεμά την πείνα. Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που καταναλώνουν περίπου 500 θερμίδες την ημέρα μόνο από φιστίκια για περίοδο δύο εβδομάδων δεν παρουσιάζουν καμία μεταβολή στο βάρος τους όμως τα τριγλυκερίδια στο αίμα τους πέφτουν κατά 25%. Αυτά τα λίπη συνδέονται άμεσα με την εκδήλωση καρδιοπάθειας.

4. Γαλοπούλα

Όπως και τα γαλακτοκομικά, η γαλοπούλα περιέχει λευκίνη, ένα αμινοξύ που διατηρεί τη μυϊκή μάζα όμως βοηθά στον ταχύτερο μεταβολισμό. Επίσης, οι πρωτεΐνες που περιέχει η γαλοπούλα καταπολεμούν την πείνα, καθώς μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα.

5. Σολομός

Ο σολομός μάς παρέχει καθαρές πρωτεΐνες, οι οποίες μας δίνουν ενέργεια και μας βοηθούν να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Κατά τη διαδικασία διάσπασης και απορρόφησης των πρωτεϊνών ο μεταβολισμός λειτουργεί εντατικά κι έτσι αποφεύγουμε τη συσσώρευση λίπους.

onmed.gr