Οι περισσότεροι στην προσπάθεια τους να εξαφανίσουν του μαύρους κύκλους καταφεύγουν σε διάφορα προϊόντα αισθητικής ή ακόμα και σε χειρουργικές επεμβάσεις. Εντούτοις, η λύση πολλές φορές είναι πιο απλή και βρίσκεται στο πιάτο μας!

Η απομάκρυνση από το μεσογειακό τρόπο διατροφής, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης λιπαρών και αλμυρών τροφίμων. Τα τρόφιμα αυτά δυστυχώς είναι πλούσια σε νάτριο, του οποίου όταν αυξάνεται η συγκέντρωση στον οργανισμό, οδηγεί σε κατακράτηση υγρών. Μέρος της πλεονάζουσας ποσότητας υγρών συγκεντρώνεται στα κάτω βλέφαρα, με άμεσο αποτέλεσμα το πρήξιμο που δημιουργείται, να δίνει την εντύπωση σκιών κάτω από τα μάτια. Επιπλέον σε καταστάσεις έλλειψης σιδήρου, όπως στην περίπτωση της αναιμίας ή κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας ή σε άλλες παθολογικές καταστάσεις (αιμορροΐδες, πρωκτικός πολύποδας, έλκος, καρκίνος στομάχου, καρκίνος παχέως εντέρου), μειώνεται η οξυγόνωση και των κυττάρων της επιδερμίδας γύρω από τα μάτια με άμεση εκδήλωση μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια.

Τροφές & συνήθειες που μειώνουν τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια:

▪ Αυξημένη πρόσληψη νερού

▪ Τροφές πλούσιες σε σίδηρο: κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, συκώτι, μαϊντανός, σαρδέλες, φακές, σπανάκι.

▪ Αποφυγή τροφών πλούσιων σε αλάτι: καπνιστά κρέατα, ζαμπόν, λουκάνικα, μπέικον, τουρσί, κέτσαπ, μουστάρδα, σάλτσες, πατατάκια, ποπ-κορν

protothema.gr