Τροφές που βοηθούν στην καύση του λίπους, στη διατήρηση του σωματικού βάρους ή ακόμη και στην απώλεια κιλών υπάρχουν πολλές. Ομως, υπάρχουν και κάποια στοιχεία, τα οποία περιέχονται σε πολλές τροφές τα οποία έχουν έντονη αδυνατιστική δράη και τα οποία αν προσαρμοστούν στο διαιτολόγιο μπορούν να έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τη «γραμμή» μας.

Σύμφωνα με το onmed.gr πρόκειται για τα εξής στοιχεία:

  • Ασβέστιο (ελέγχει το αίσθημα της πείνας, βοηθά στην εξισορρόπηση των ποσοστών του λίπους στο σώμα)
  • Πρωτεΐνη (ελέγχει το αίσθημα της πείνας και αυξάνουν την καύση θερμίδων)
  • Βιταμίνη C (όσοι έχουν έλλειψη της συγκεκριμένης βιταμίνης έχουν την τάση να συγκρατούν περισσότερο λίπος)
  • Κινόα (γνωστή για τη δράση της ενάντια στην ανάπτυξη λίπους)
  • Μέλι (όταν αντικαθιστά τη ζάχαρη βοηθά στην απώλεια βάρους)
  • Κακάο (ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού)
  • Φυτικές ίνες (ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού)
  • Ξύδι (ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού)
  • Ρεσβερατρόλη (έρευνα έδειξε ότι όσες γυναίκες κατανάλωναν καθημερινά λογικές ποσότητες αλκοόλ, δεν έπαιρναν βάρος με τους ρυθμούς που έπαιρναν όσες δεν έπιναν καθόλου αλκοόλ, ενώ είχαν πολύ λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκες).
iefimerida.gr