Ο Δήμος Φαιστού προτίθεται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα τη λειτουργία Κοινωνικού Φροντιστηρίου για μαθητές της περιοχής, που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, έπειτα από πρόταση της Δημοτικής Αρχής και του αρμόδιου Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Φασομυτάκη, σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Φαιστού. 

Ο θεσμός του Κοινωνικού Φροντιστηρίου έχει ως πρωταρχικό του στόχο την στήριξη μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα μαθήματά τους. Το πρόγραμμα προσφέρει γνώσεις και στήριξη στους οικονομικά αδύναμους μαθητές πάνω σε μαθήματα του σχολείου και ξένων γλωσσών.

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο, είναι μια ιδέα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής με κίνητρο την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας που δοκιμάζεται και την ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάς παιδείας. Σε συνέχεια του Κοινωνικού Ιατρείου και του Κοινωνικού Παντοπωλείου ο Δήμος Φαιστού στέκεται δίπλα στους πολίτες του με στόχο να παράσχει διδακτική στήριξη σε μαθητές οικογενειών με κριτήριο τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Σε πρώτη φάση, για την έναρξη λειτουργίας του καλούνται, εθελοντές καθηγητές όλων των ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και Ξένων Γλωσσών, να διδάξουν σε μαθητές, προσφέροντας αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επικοινωνήσουν στο γραφείο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Φαιστού στο τηλέφωνο 2892340217. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν και τα κριτήρια συμμετοχής των μαθητών που θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα δωρεάν αυτά μαθήματα. 

Για το θέμα μίλησε η Δήμαρχος Φαιστού κ. Μαρία Πετρακογιώργη-Ανυφαντάκη η οποία τόνισε τη σημασία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, τόσο στους γονείς όσο και στους ίδιους του μαθητές, καθώς η ιδέα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής με κίνητρο την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο. Ενώ απευθυνόμενη προς τους εκπαιδευτικούς τόνισε ότι ακόμα και δύο ώρες από τον ελεύθερο τους χρόνο μπορούν να φανούν χρήσιμες προς τους συμπολίτες μας που πλήττονται από την οικονομική ανέχεια.