Σταρ στη Γερμανία έχει γίνει ένας 58χρονος περφόμερ, ο Φρίντριχ Λιχτενστάιν, που πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Edeka. Υπό τους ήχους ρυθμικής μουσικής περιγράφει τα προϊόντα ως «supergeile», δηλαδή… «καυτά».

Αν και δεν φαίνεται από το μουσικό κλιπ, ο Λίχτενσταιν είναι ηθοποιός με κλασσική παιδεία και διευθυντής θεάτρου στο Βερολίνο και τον παρακολουθούμε να κάνει χορευτικές φιγούρες και να δοκιμάζει διάφορα προϊόντα – από γάλα (με το οποίο κάνει μπάνιο) μέχρι λουκάνικα (τα οποία καπνίζει) - .

Το βίντεο έχει κάνει θραύση και το έχουν δει πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες του Youtube.

Ο ίδιος, μιλώντας στην Bild, αναφέρει ότι τον σταματούν στο δρόμο για να τους ζητήσουν αυτόγραφο.

Η συνεργασία τους βγήκε σε καλό και στην Edeka με 7.000 καταστήματα σε όλη τη Γερμανία, η οποία εγκατέλειψε το συντηρητικό στιλ διαφήμισης και υιοθέτησε αυτό το πιο «επιθετικό», προκειμένου να αντιμετωπίσει τις αλυσίδες Lidl και Penny στον ανταγωνισμό της αγοράς.



nooz.gr