Ενώ το μυστήριο πυκνώνει για την τύχη του αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών με τους 239 επιβαίνοντες, νέα στοιχεία προκύπτουν καθημερινά.

Αυτή τη φορά, πολίτες στο σύμπλεγμα των Μαλδίβων υποστηρίζουν ότι είδαν αεροπλάνο να πετάει σε χαμηλό υψόμετρο στις 8 Μαρτίου.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα haveeru.com κάτοικοι της περιοχής Κούντα Χουβαντού, «είδαν ένα τζετ να πετάει χαμηλά γύρω στις 6.15 (τοπική ώρα)».

Υποστήριξαν ότι επρόκειτο για ένα λευκό αεροσκάφος με κόκκινες γραμμές, περιγραφή που παραπέμπει στο Boeing 777 των Malaysia Airlines.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες το αεροπλάνο ταξίδευε από βόρεια προς νοτιο - ανατολικά, προς τη νοτιότερη πλευρά του συμπλέγματος, ενώ ήταν έντονος ο ήχος που ακούστηκε στην περιοχή.

«Δεν είχα δει ποτέ ένα αεροπλάνο να πετάει πάνω από το νησί μας. Έχουμε δει υδροπλάνα, αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτό ήταν διαφορετικό. Μπορούσα ακόμα και να διακρίνω τις πόρτες του αεροσκάφους», δήλωσε ένας αυτόπτης μάρτυρας.

«Δεν το είδα μόνο εγώ, αλλά και άλλοι κάτοικοι που έδωσαν την ίδια περιγραφή. Πολλοί βγήκαν από τα σπίτια τους για να διαπιστώσουν τι προκαλούσε τον τόσο δυνατό θόρυβο», συμπλήρωσε.

Ειδικός δήλωσε στην ιστοσελίδα ότι είναι πιθανό το Boeing 777 να πέταξε πάνω από το σύμπλεγμα, καθώς όπως αναφέρει το δημοσίευμα πολύ σπάνια αεροπλάνα περνούν από τον εναέριο χώρο του συγκεκριμένου νησιού.

Στο μεταξύ ένας Αμερικανός δημοσιογράφος, γνώστης της αεροναυπηγικής, έδωσε το δικό του σενάριο για την τύχη του αεροσκάφους.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τη θεωρία του Κρις Γκουντφέλοου είναι πιθανό ο πιλότος να εντόπισε πρόβλημα στο αεροσκάφος, ίσως καπνό από κάποιο ελαστικό, λίγες ώρες από την απογείωση, όσο βρισκόταν πάνω από τη θάλασσα της Νοτίου Κίνας.

Ο πιλότος αναζήτησε το κοντινότερο αεροδρόμιο για να προσγειωθεί, το οποίο ήταν εκείνο του Πουλάου Λανγκάουι, επομένως προγραμμάτισε τον προορισμό και ο αυτόματος πιλότος έστρεψε το αεροσκάφος δυτικά.

Επέλεξε το αεροδρόμιο εκείνο και όχι της Κουάλα Λουμπούρ, γιατί σύμφωνα με τον Αμερικανό δημοσιογράφο, βρισκόταν σε πιο κοντινή απόσταση.

Στο μεταξύ οι κυβερνήτες αναζήτησαν την εστία της φωτιάς, αλλά σύντομα το πιλοτήριο γέμισε καπνό με αποτέλεσμα να πέσουν λιπόθυμοι, ενώ οι φλόγες επηρέασαν το σύστημα και τον αναμεταδότη. Το αεροπλάνο συνέχισε την πορεία του όπως είχε προγραμματιστεί, αλλά έπειτα από έξι ή επτά ώρες πτήσης κατανάλωσε όλα τα καύσιμά του και συνετρίβη όσο βρισκόταν πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό.

protothema.gr