Το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο της Κρήτης, το "SUNNYCLIST", "δοκιμάζει τιις αντοχές" του διασχίζοντας τα Λασιθιώτικα βουνά και από ότι φαίνεται "παίρνει άριστα" στη βαθμολογία.

Πρόκειται για ένα τριθέσιο, τρίκυκλο όχημα, το πρώτο ελληνικής κατασκευής υβριδικό ηλιακό όχημα, που το καλοκαίρι αναμένεται να βγει στην παραγωγή.

Ο κρητικός,  Μανώλης Τσικανδιλάκης, γνωστός για την αγάπη που έχει στο ποδήλατο, είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την εφεύρεση του "SUNNYCLIST" και όπως ο ίδιος σημειώνει "δημιουργήσαμε ένα όχημα που να αξιοποιεί τις δυνατότητες του τόπου μας και που ταιριάζει στις ανάγκες μας".

Δείτε το βίντεο από την βόλτα στο Λασίθι



"Δοκιμάζουμε το SUNNYCLIST στα Λασιθιώτικα βουνά, το φτάνουμε στα όρια ρωτάμε τη γνώμη του κόσμου και....ταξιδεύουμε με τον καλύτερο τρόπο. Αξιοποιώντας τους ανανεώσιμους φυσικoύς πόρους, με σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολιτισμό, απολαμβάνοντας τη διαδρομή", σημειώνει ο κ. Τσικανδιλάκης.

Σύντομη περιγραφή του SUNNYCLIST

Το ηλιακό όχημα που φέρει τον τίτλο Sunnyclist έχει σχεδιαστεί από μηδενική βάση για να γίνει ένα ασφαλές ηλιακό τρίκυκλο μοτοποδήλατο δημόσιας χρήσης και υψηλών επιδόσεων, ελαφρύ και ταυτόχρονα ανθεκτικό ώστε να μπορεί να μεταφέρει άνετα τρεις επιβάτες με μοναδική αυτονομία.

Η σχεδίαση του έχει γίνει με τη βοήθεια των πιο σύγχρονων σχεδιαστικών και υπολογιστικών μηχανολογικών προγραμμάτων ενώ ταυτόχρονα η όλη ιδέα βασίζεται στις απλές αλλά θεμελιώδης αρχές της επιστήμης.

To design του Sunnyclist ακολουθεί τις απαιτήσεις της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας ώστε εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ηλιακή και ανθρώπινη ενέργεια για μία σίγουρη και οικολογική μετακίνηση

Με φωτοβολταϊκή γεννήτρια 660Wp και ισχύ κινητήρα 4kW μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα > 50km/h με μοναδική αυτονομία. Μπορεί να διανύσει 200km με χωρητικότητα μπαταρίας μόλις 3 kWh, ενώ ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την ίδια αυτονομία απαιτεί τετραπλάσια μπαταρία.

Χάρη στη μελετημένη σχεδίαση σε συνδυασμό με το πλαίσιο αλουμινίου 6082 και τις μπαταρίες λιθίου το Sunnyclist μπορεί με βάρος 220 kG να έχει ωφέλιμο φορτίο 250 kG. Είναι πρακτικό, μικρό και ευέλικτο για τις αστικές κυρίως περιοχές