Σύμφωνα με τη «Ναυτεμπορική», ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος -σύμφωνα με τη βάση δεδομένων του μεγαλύτερου ναυλομεσιτικού οίκου στον κόσμο- αποτελούνταν στα τέλη Απριλίου του τρέχοντος έτους από 4.894 πλοία, 168.922.455 gt και 291.735.318 dwt. Στη δεύτερη θέση με 8.357 πλοία, 242.640.509 dwt και 159.401.728 gt βρίσκεται η Ιαπωνία, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Κίνα με 6.427 πλοία, 190.601.765 dwt και 116.675.336 gt. Μάλιστα η ελληνική ναυτιλία έχει καταφέρει να χτυπάει στα ίσια Κίνα και Ιαπωνία.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γερμανία με 4.197 πλοία, 126.355.373 dwt και 95.052.148 gt και η Νότιος Κορέα με 2.651 πλοία, 83.534.652 dwt και 52.870.979 gt.
Θέσεις ανά τύπο πλοίων
Στα δεξαμενόπλοια η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση με 1.217 πλοία, 118.621.414 dwt και 64.347.957 gt. Η Ιαπωνία στη δεύτερη με 938 πλοία, 40.175.492 dwt και 21.660.620 gt.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Κίνα με 531 πλοία, 32.954.543 dwt και 18.094.791 gt.
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου ο ελληνόκτητος στόλος καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση πίσω από την Ιαπωνία.
Ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος αριθμεί 1.878 πλοία, 145.484.209 dwt και 78.843.115 gt, ενώ στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ιαπωνία με 1.791 πλοία, 156.251.060 dwt και 84.987.256 gt. Στην τρίτη θέση στα bulkers βρίσκεται η Κίνα με 1.936 πλοία, 124.726.924 dwt και 69.870.973 gt.
iefimerida.gr