Ικανοποιήθηκε το αίτημα φορέων της Κεφαλληνίας για την μετονομασία του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο άρθρο 56 του ν.4264, το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων μετονομάζεται σε Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας Τ.Ε. με έδρα το Αργοστόλι και εντάσσεται στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

Το τμήμα δέχεται εισακτέους από το ακαδημαϊκό έτος 2014−2015 και εφεξής.

Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν είχε αποφασιστεί από το ΥΠΑΙΘ η μεταφορά του τμήματος στον Πύργο Ηλείας γεγονός που δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της αντίδρασης των φορέων του νησιού. Το τμήμα δεν δέχθηκε υποψηφίους το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και δεν υπήρχε στο μηχανογραφικό δελτίο.

Μετά από την απόφαση του υπουργού Παιδείας να μετονομαστεί το τμήμα σε Ψηφιακών Μέσων όπως το αντίστοιχο τμήμα του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας οι υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης θα μπορούν να το δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους δελτίο.

Προς ενημέρωση των υποψηφίων της θεωρητικής κατεύθυνσης παραθέτουμε τα όσα αναφέρονται για τα επαγγελματικά δικαιώματα από την ιστοσελίδα του αντίστοιχου τμήματος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Επαγγελματικά δικαιώματα

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις τους απασχολούνται, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες είτε αυτοδύναμα ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνιακή πολιτική στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

- Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας επιχειρήσεων και οργανισμών.

- Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος συμπεριλαμβανομένων εκστρατειών ενημέρωσης.

- Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων παρουσίασης και προβολής της εικόνας επιχειρήσεων, οργανισμών και ατόμων.

- Συμμετοχή στην κατάρτιση και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

- Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων προεκλογικών εκστρατειών και προγραμμάτων δημοσίων υποθέσεων για τον επηρεασμό των κέντρων λήψης αποφάσεων (Lobbying).

- Σχεδίαση, οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων δημοσίου ενδιαφέροντος για την επικοινωνία και προβολή της εικόνας του φορέα συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων, των συνεδρίων, των ημερίδων και λοιπών εκδηλώσεων.

- Σχεδιασμός και εφαρμογή της παρουσίασης του φορέα (δημοσίου, ιδιωτικού, μη κερδοσκοπικού) με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

- Χάραξη στρατηγικής και υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών για την προώθηση της εικόνας και των συμφερόντων του φορέα μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας.

- Συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων έρευνας αγοράς με στόχο τη διερεύνηση των επικοινωνιακών αναγκών του φορέα ή / και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων δράσεων και προγραμμάτων επικοινωνίας.

- Συμμετοχή στην κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων ενδοεπιχειρισιακής επικοινωνίας.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος μπορούν να απασχολούνται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος μπορούν να διορίζονται στο δημόσιο και να εξελίσσονται στις βαθμίδες της ιεραρχίας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος με την απόκτηση του πτυχίου τους ασκούν το επάγγελμα στο πλαίσιο των παραπάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας θα μπορούν να βρουν απασχόληση ως:

- Στελέχη επικοινωνίας σε γραφεία ή τμήματα επικοινωνίας επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

- Στελέχη σε τμήματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης επιχειρήσεων του δευτερογενούς και κυρίως του τριτογενούς τομέα. Ιδιαίτερα η απορρόφηση τους μπορεί να γίνει στους κλάδους των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, των τουριστικών επιχειρήσεων, των οργανισμών ιατρικής περίθαλψης, της φαρμακοβιομηχανίας.

- Στελέχη εταιρειών επικοινωνίας, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών έρευνας αγοράς, εταιρειών δημοσκοπήσεων και εταιρειών πληροφορικής που ειδικεύονται στην δημιουργία ιστοσελίδων.

- Στελέχη ειδησεογραφικών οργανισμών, οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης, μη κυβερνητικών οργανισμών, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων και εν γένει ιδρυμάτων που προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις τέχνες.

- Στελέχη πολυεθνικών επιχειρήσεων που έχουν ήδη μια διεθνή παρουσία ή βρίσκονται στο στάδιο της διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων τους.

Επίσης οι πτυχιούχοι των μπορούν να ανελιχθούν και να διαπρέψουν ως:

- Διευθυντικά στελέχη τμήματος επικοινωνίας, διαφήμισης, μάρκετινγκ.

- Διευθυντές εταιρειών επικοινωνίας, διαφημιστικών εταιριών, μη κυβερνητικών οργανώσεων και φιλανθρωπικών και άλλων ιδρυμάτων.

- Σύμβουλοι επικοινωνίας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.

- Σύμβουλοι επικοινωνίας σε υπουργεία, οργανισμούς, πολιτικά κόμματα, πολιτικές προσωπικότητες.

Οι προοπτικές απασχόλησης στον τομέα της επικοινωνίας τόσο στο εγγύς, όσο και το απώτερο μέλλον κρίνονται ευοίωνες.

newsbeast.gr