Την Αμερικανική ταξιδιωτική αγορά και γαστρονομία παρουσίασαν κατά την διάρκεια δύο σεμιναρίων στο ΕΒΕΧ, ο Πρόεδρος και η Διευθύντρια του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού (HACT) Γιώργος Τριβιζάς και Αναίς Ντίντριχ αντίστοιχα.

Η παρουσίαση των προγραμμάτων των διαδραστικών σεμιναρίων έγινε το απόγευμα της Πέμπτης 29 και της Παρασκευής 30 Μαΐου στην αίθουσα διαλέξεων του Επιμελητηρίου Χανίων σε Χανιώτες Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον Τουριστικό κλάδο και σε επιχειρηματίες του κλάδου τροφίμων και ποτών.

Τα δωρεάν σεμινάρια υλοποιήθηκαν με σκοπό να βοηθήσουν τους τοπικούς επιχειρηματίες και παραγωγούς να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της Αμερικανικής Αγοράς και να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους.

Κατά την διάρκεια του πρώτου σεμιναρίου ο Πρόεδρος του HACT κ. Τριβιζάς μίλησε στους επαγγελματίες του τουρισμού για την Αμερικανική Ταξιδιωτική αγορά, ανέπτυξε τις ιδιαιτερότητες της, τις τάσεις και τα νέα προϊόντα. Τόνισε, ότι είναι σημαντικό να γνωρίζεις καλά την αγορά στην οποία απευθύνεσαι και υπέδειξε νέες ταχεία αναπτυσσόμενες αγορές, καθώς και τεχνικές marketing.

«Μπορεί η Ελλάδα και η Κρήτη είπε, να είναι ένας μακρινός προορισμός και το κόστος των εισιτηρίων να είναι αρκετά υψηλό, παρ’ όλα αυτά η Κρήτη αποτελεί έναν δημοφιλή προορισμό για τους Αμερικανούς τουρίστες, οι οποίοι την επισκέπτονται για τη γαστρονομία της, την φυσική ομορφιά της, την ιστορία της και τους ανθρώπους της. Μπορεί να προγραμματίζουν το ταξίδι τους και χρόνια πριν».

Στο δεύτερο σεμινάριο για τους επαγγελματίες βιοτέχνες, παραγωγούς και εξαγωγείς ή δυνητικούς εξαγωγείς, ο κ. Τριβιζάς μίλησε για το τι σημαίνει ελληνική κουζίνα και τι συμβαίνει με τα ελληνικά προϊόντα στην Αμερική. Λάδι, γαλακτοκομικά προϊόντα και κρασί επεσήμανε, είναι τα πλέον διαδεδομένα προϊόντα που εισάγει η Αμερική από την Ελλάδα.

Τα κρητικά προϊόντα, διατίθενται σε κάποια μαγαζιά, όμως όταν μιλάμε για τεράστιες αγορές, μιλάμε και για μεγάλες ποσότητες οι οποίες θα πρέπει να είναι διαθέσιμες, με σταθερή ποσότητα και ποιότητα.

Επίσης ο κ. Τριβιζάς έδωσε πληροφορίες και για το πώς εκμεταλλεύονται άλλες χώρες το brand «ελληνικό, Ελλάδα», και κατακλύζουν την αγορά. “Μπορεί η Ελλάδα τόνισε να γίνεται γνωστή με αυτό τον τρόπο, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τα προϊόντα της, που τελικά παραμένουν άγνωστα”.

Τέλος να σημειωθεί ότι το Hellenic American Chamber of Tourism (HACT) είναι ένας μη κερδοσκοπικός Οργανισμός από το 1989, με έδρα την Καλιφόρνια της Αμερικής και γεφυρώνει την επιχειρηματικότητα στον τομέα του τουρισμού, αλλά και τις Γαστρονομίας, μεταξύ της Ελλάδας και των ΗΠΑ.