Με ένα 4λιτρο V8 twin-turbo μοτέρ ισχύος έως και 510 ίππων, αλουμινένιο αμάξωμα και εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 σε 3,8 δλ., τελική 310 χλμ./ώρα), η νέα AMG GT θα βρεθεί στις εκθέσεις της Mercedes-Benz τον Απρίλιο.

Η Mercedes-Benz, μετά από μακρά αναμονή και ένα διαρκές παιχνίδι του μάρκετινγκ, παρουσίασε εχθές με κάθε επισημότητα την AMG GT, το 2ο sports car υψηλών επιδόσεων που εξέλιξε για λογαριασμό της η AMG, μετά δηλαδή από την SLS.

Όπως ξέραμε ήδη, η AMG GT παίρνει κίνηση από ένα 4λιτρο V8 μοτέρ απόδοσης 462 ή 510 ίππων στις 6.250 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή των 650 Nm επιτυγχάνεται στις 1.750-4.750 σ.α.λ. Η ισχυρή εκδοχή του twin-turbo συνόλου εξοπλίζει την έκδοση GT S, η οποία πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.

Το νέο πόνημα των Γερμανών θα ξεκινήσει την εμπορική του «καριέρα» τον Απρίλιο, με τις τιμές της έκδοσης GT να εκκινούν στη Γερμανία από τις 115.430 ευρώ, με την εκδοχή GT S να κοστίζει 134.350 ευρώ. Στην Ελλάδα, θα δούμε, ας είναι καλά ο φόρος πολυτελείας...

Οι άνθρωποι της Mercedes ισχυρίζονται πως το αμάξωμα της AMG GT είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας, καθώς το πλαίσιο είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο σε ποσοστό 90%. Το βάρος της, λοιπόν, είναι μόλις 1.540 κιλά, γεγονός που επιτρέπει στην έκδοση των 462 ίππων να έχει κατανάλωση 9,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 216 γρ./χλμ.

Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro 6 και το βάρος του (χωρίς υγρά) είναι 209 κιλά. Επωφελείται μιας σειράς στοιχείων όπως τα ελαφριά πιστόνια και οι διπλοί εκκεντροφόροι, ενώ η κυλιδροκεφαλή αλουμινίου διαθέτει επίστρωση ζιρκονίου για βέλτιστη ροϊκή εξέλιξη και θερμική αγωγιμότητα. Οι επιφάνειες των κυλίνδρων έχουν δεχθεί επεξεργασία μέσω νανοτεχνολογίας, ώστε να μειωθούν οι τριβές, ενώ είναι τεχνολογίας ξηρού τύπου (δεν υπάρχει κάρτερ).

Μεταφέροντας το κέντρο βάρους κοντύτερα στο έδαφος και επιτυγχάνοντας ένα σχεδόν ιδανικό «ζύγισμα», οι μηχανικοί της Mercedes ενισχύουν τα οδηγικά χαρακτηριστικά της AMG GT, η οποία διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις μετάδοσης και αλουμινένια ανάρτηση με διπλά ψαλίδια.

Η AMG αυτή την στιγμή, βάζει την «υπογραφή» της σε 21 μοντέλα της Mercedes-Benz, από την Α-Class έως τη ναυαρχίδα S-Class, με τις πωλήσεις της να έχουν διπλασιαστεί μέσα στην τελευταία 5ετία (το 2013 πούλησε 32.200 οχήματα).

Το αφεντικό της AMG, Matias Moers, δήλωσε πως η GT θα τοποθετείται κάτω από την SLS, της οποίας η παραγωγή σταμάτησε πριν από δύο μήνες, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν σχέδια για διάδοχο μοντέλο. Η AMG GT θα κατασκευάζεται στο Sindelfingen της Γερμανίας, δίπλα στην Mercedes S-Class. H GT εντάσσεται στο πλάνο της Daimler να παρουσιάσει 12 εντελώς νέα μοντέλα μέχρι το 2020, προκειμένου να ανακτήσει αυτό που έχασε το 2005 από την BMW, που δεν είναι άλλο από την 1η θέση παγκοσμίως στις αυτοκινητοβιομηχανίες οχημάτων πολυτελείας.







autotriti.gr