Το σύστημα ανάρτησης-διεύθυνσης μπροστά και πίσω του Quadro4 ονομάζεται HTS (Hydraulic Tilting System), και πρόκειται για ένα έλαιο-πνευματικό σύστημα, μέσω του οποίου παίρνουν κλίση οι τροχοί όταν στρίβει το όχημα, με τεράστια οφέλη στην πρόσφυση.
Οι τέσσερις τροχοί του Quadro4 και το σύστημα HTS λειτουργούν εξαιρετικά σε περιπτώσεις μειωμένης πρόσφυσης οδοστρώματος. Όσον αφορά το φρενάρισμα, συνδυασμένη πέδηση διαθέτουν οι τέσσερις δίσκοι των 240 χλστ., ένας για κάθε τροχό.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος 346 κ.εκ., με ιπποδύναμη 30 ίππων στις 7.500 σαλ. και ροπή 2,45 Κgm στις 5.000 σαλ., με αυτόματη μετάδοση και 2 ιμάντες. Το πλάτος του παραμένει σε λογικά επίπεδα, όντας λίγο πλατύτερο από ένα mega scooter, κάτι που το κάνει να μπορεί να αντεπεξέλθει στην κίνηση της πόλης.
Πηγή: mototriti.gr