Τελευταία ενημέρωση: 13:10

Με αφορμή σειρά δημοσιευμάτων σχετικά με τη συνέχιση ή μη της διαδικασίας ιδιωτικο-ποίησης των 14 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων, η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσί-ας Πολιτικής Αεροπορίας έδωσε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ώστε να  ενημερωθεί η κοινή γνώμη, οι φορείς και οι τοπικές κοινωνίες για τις “καταστροφικές συνέπειες”, όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, της συνέχισης της διαδικασίας, στην οικονομία, στο κοινωνικό σύνολο και στην εθνική κυριαρχία.

Ο Πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ  κ. Βασίλης Αλιβιζόπουλος στην αρχή των δηλωσεών του αναφέρθηκε στο κύμα αντιδράσεων που έχει ξεσπάσει ειδικά στην Κρήτη, για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου των Χανίων αλλά και για το θέμα του Αεροδρομίου Καστελλίου.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα που έχουν τα Αεροδρόμια για την βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, τον τουρισμό, σημειώνοντας ότι η παραχώρηση των αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζου, θα οφελήσει την γερμανική εταιρεία όχι όμως και το ελληνικό δημόσιο. Ενδεικτικό της βαρύνουσας σημασίας που έχει το θέμα, ο κ. Αλιβιζόπουλος σημείωσε ότι γνωρίζει ότι η Γερμανική Πρεσβεία παρακολουθεί τη συνέντευξη τύπου, ενώ έκανε λόγο για πιέσεις της γερμανικής ελιτ και παραγόντων του τουρισμού προς την ελληνική πλευρά για να προχωρήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης.

“Μια κυβέρνηση της αριστεράς θα πρέπει να δώσει σημασία στις υποδομές της, σημείωσε ο κ. Αλιβιζόπουλος επισημαίνοντας ότι τα αεροδρόμια της χώρας μας  έχουν γεωπολιτική σημασία, καθώς τα  περισσότερα είναι μεικτά (συνυπάρχουν με τα πολεμικά), και επιπλέον συνδέουν περιφερειακές περιοχές της χώρας μας.

Ο κ. Αλιβιζόπουλος κατήγγειλε με οικονομικά στοιχεία, ότι εδώ και χρόνια, τα περιφερειακά αεροδρόμια “αφαιμάζονται” οικονομικά από το Ελ. Βενιζέλος για το οποίο επεσήμανε τα εξής:

Από την εποχή που ξεκίνησε το Αεροδρομίο Ελ. Βενιζέλος, ένα κερδοφόρο αεροδρόμιο,  έπαιρνε επιδότηση από την ελληνική κυβέρνηση 45 εκ, παραβιάζοντας κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που προβλέπει επιδοτήση για αεροδρόμια μέχρι 4 εκ. επιβατών και για τη δημιουργία υποδομών. Ο κ. Αλιβιζόπουλος ζήτησε την παρέμβαση ελεγκτικών μηχανισμών για να διερευνηθεί αν τα χρήματα που δόθηκαν ως επιδότηση πήγαν στη γερμανική εταιρεία Hochtief που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και όχι στην ενίσχυση των υποδομών.

Επίσης ζήτησε την  παρέμβαση των ελεγκτικών αρχών για να διαπιστωθεί αν έχει αποδοθεί ο ΦΠΑ από την εταιρεία, προτρέποντας μάλιστα τον νέο Υπουργό Οικονομικών κ. Βαρουφάκη, αν θέλει να βρει χρήματα, να δει τι συμβαίνει με την απόδοση ΦΠΑ από τη γερμανική εταιρεία στο ελληνικό δημόσιο.

Απευθυνόμενος στη Γερμανία είπε  “έχετε λεηλατήσει τα ελληνικά αεροδρόμια” ενώ στη συνέχεια απευθυνόμενος σε φορείς της Ελλάδας τόνισε ότι το θέμα των αεροδρομίων είναι εθνικό ζήτημα και δεν “θα πρέπει να υποκύψουμε στον εκβιασμό της γερμανικής κυβέρνησης να πάρει τη βαριά βιομηχανία μας, τον τουρισμό”.

Δείτε όλη τη συνέντευξη τύπου για την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 14 αεροδρομίων

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook