Καθημερινά βρίσκω και δοκιμάζω αρκετά νέα startups. Μερικά από αυτά είναι πετυχημένα και έξυπνα, ενώ κάποια άλλα εντελώς ανούσια. Την προηγούμενη εβδομάδα τράβηξε την προσοχή μου μία νέα πλατφόρμα που φέρει το όνομα bre.ad.

Τι κάνει το bre.ad σε μία πρόταση; Δείχνει το μήνυμά σας διάρκειας 5 δευτερολέπτων, πριν από κάθε σύνδεσμο που στέλνετε στους φίλους σας.

Το concept του είναι απλό. Αρχικά σας δίνει τη δυνατότητα να φτιάξετε έναν ψηφιακό πίνακα (billboard ή αλλιώς «toast»), ο οποίος εμπλουτίζεται με ό,τι θέλετε εσείς. Μπορείτε να προσθέσετε μία φωτογραφία και ένα κείμενο 120 χαρακτήρων. Αφού φτιάξετε το billboard (toast) σας, πρέπει να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο (τον σύνδεσμο που θέλετε να στείλετε), απλά γράφοντας το URL στο αντίστοιχο πεδίο και πατώντας «bre.ad it».


Η πλατφόρμα αμέσως θα σας εξάγει τον τελικό σύνδεσμο, ο οποίος θα είναι συρρικνωμένος στη μορφή bre.ad/xxxxx, και θα μπορείτε να τον αντιγράψετε και να τον μοιραστείτε με τους φίλους σας στο Facebook και στο Twitter. Ποιό είναι όμως το ιδιαίτερο του bre.ad; Το ότι πατώντας στον σύνδεσμο που τελικά φτιάξατε, πριν ανοίξει η κανονική σελίδα, θα εμφανίσει για 5 δευτερόλεπτα το billboard σας (εικόνα και κείμενο).

Δείτε για παράδειγμα αυτό: http://bre.ad/0dniej. Έφτιαξα το billboard (από την επιλογή my toasts) επιλέγοντας ένα μικρό κείμενο και μία φωτογραφία των Angry Birds. Έπειτα, δημιούργησα έναν σύνδεσμο (από την επιλογή create link: «www.gugoo.gr») και το αποτέλεσμα είναι το URL που σας έδωσα στην αρχή της παραγράφου. Πριν ανοίξει δηλαδή το site του Gugoo.gr βλέπετε το billboard μου.

Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα, σκέψεις, καμπάνιες, απλές εικόνες ή μηνύματα, μέσω των συνδέσμων που θα μοιράζεστε!

Επιπλέον, αφού έχετε ήδη δημιουργήσει το billboard σας, προσθέτοντας απλά το πρόθεμα «bre.ad/» πριν από κάποιο URL στη μπάρα διευθύνσεων του browser σας, μεταφέρεστε αυτόματα στο «create link» όπου μπορείτε να αντιγράψετε τον νέο bre.ad σύνδεσμο που μόλις δημιουργήθηκε, γλιτώνοντας αρκετό χρόνο.

Το bre.ad σαν ιδέα είναι εξαιρετική και η υλοποίησή της είναι ακόμα καλύτερη, καθώς οι δημιουργοί του κατάφεραν να παρουσιάσουν μία πλατφόρμα προώθησης, η οποία ουσιαστικά υποχρεώνει τους χρήστες να βλέπουν για 5 δευτερόλεπτα (ιδανικός χρόνος για να μην χαρακτηριστεί ενοχλητικό) κάποιο μήνυμα που έχει επιλέξει ο αποστολέας.

Η χρησιμότητά του bre.ad είναι δεδομένη, καθώς σίγουρα μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, επιχειρήσεις, πολιτικά πρόσωπα και κυρίως για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, οι οποίοι μέσω των links που μοιράζονται (στα social media κυρίως), θα προωθούν το έργο τους ή το προϊόν τους.

Το σλόγκαν του νέου startup υποστηρίζει ότι «το Bre.ad είναι ο καλύτερος τρόπος για να μοιραστείτε ό,τι σας αρέσει». Η γνώμη μου πάντως είναι ότι αντί για «καλύτερος τρόπος» θα έπρεπε να είναι «εξυπνότερος τρόπος»! Bre.ad λοιπόν και ξερό… bread!


gugoo.gr