Την 1η Ιουλίου παρουσιάστηκε η BMW Σειρά 6 στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Η γεύση που αποκομίσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο ήταν λίγο πολύ γνωστή, αφού ήδη έχει φτάσει στην ελληνική αγορά η ανοιχτή εκδοχή του μοντέλου. Τα πράγματα στην κουπέ δε διαφέρουν πολύ.

Η γρανιτένια κατασκευή και η ποιότητα που επιβάλλεται για ένα upper class κουπέ όπως είναι η Σειρά 6 φυσικά θεωρούνται και είναι δεδομένα. Η μόνη μικρή αλλαγή είναι στην αίσθηση του βάρους, που μοιάζει μικρότερο απ΄ ό,τι στην ανοιχτή έκδοση, ενώ και οι πίσω θέσεις είναι λίγο πιο ευρύχωρες, αλλά χωρίς πάλι να προσφέρουν άνεση με απόλυτα κριτήρια, όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα του είδους.



Το πάτημά της στον δρόμο, βέβαια, είναι εξαιρετικό, όπως και η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει κανείς από την οδήγησή της. Ακριβέστατο τιμόνι, αυτόματο κιβώτιο (8άρι) και φρένα, σε συνδυασμό με την αρχοντιά στον τρόπο που κυλάει είναι τα βασικά χαρακτηριστικά. Στην γκάμα υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες. Ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος TwinPower Turbo με απόδοση 320 ίππους κινεί την 640i και ο επίσης TwinPower Turbo με δύο υπερτροφοδότες που αποδίδει 407 ίππους την 650i.


Σημειώνουμε ότι τετρακίνητη εκδοχή υπάρχει μόνο στη μεγάλη έκδοση, ενώ την γκάμα συμπληρώνει ένα ντίζελ σύνολο 3,0 λίτρων με απόδοση 313 ίππους. Η κουπέ θα βρίσκεται στην Ελλάδα τον Οκτώβρη σε τιμή περίπου 5.000 ευρώ πιο χαμηλά σε σχέση με την ανοιχτή, κάτι που σημαίνει ότι η 640iθα κοστίζει γύρω στα… 130.000 ευρώ.



4troxoi