Ο AKTO και o IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau) ενώνουν τις δυνάμεις τους και εισάγουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεσμό του «DIMAM - Digital and Interactive Marketing Month – Μάιος 2016».

Κορυφαίοι επαγγελματίες του digital και interactive marketing θα μοιραστούν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από τρεις 40ωρους κύκλους επιμορφωτικών σεμιναρίων, ενώ θα διοργανωθεί διεθνής εκπαιδευτική ημερίδα, που φιλοδοξεί να αναδειχθεί σε ετήσιο σημείο αναφοράς – θεσμό του ψηφιακού και διαδραστικού marketing. Οι τρεις κύκλοι περιλαμβάνουν τις εξής θεματικές:

All about ad ops, media math & programmatic
Performance, Mobile & Video
The era of social, creativity & the worlds hang out

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πλούσιες γνώσεις, ευκαιρία διαδραστικής αλληλεπίδραση με στελέχη του κλάδου και θα ενισχύσουν το βιογραφικό τους αποτύπωμα με την βεβαίωση “Digital Marketing Excellence” της ΙΑΒ και του ΑΚΤΟ.

Τα επιμορφωτικά σεμινάρια του DIMAM πληρούν τις προδιαγραφές επιδότησης του προγράμματος ΛΑΕΚ, όπου χρηματοδοτείται το κόστος κατάρτισης, ενώ οι εργαζόμενοι καταρτιζόμενοι λαμβάνουν επιπλέον εκπαιδευτικό επίδομα για την κάλυψη των εξόδων τους. ΄

Περισσότερες πληροφορίες και για διαδικασίες ένταξης στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ δίδονται στον σύνδεσμο http://aktotraining.gr/dimam-2016/ 

ΙΑΒ και ΑΚΤΟ

Μέρος του παγκόσμιου δικτύου ΙΑΒ, ο Interactive Advertising Bureau Hellas αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing και τα μέλη του αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.

Μέλος του Cumulus Association, ο ΑΚΤΟ αποτελεί τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα. Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας, το 2014 ο ΑΚΤΟ αναγνωρίστηκε ως μία από τις 11 καλύτερες σχολές Design διεθνώς (διαγωνισμός Cumulus Association σε συνεργασία με το ιταλικό περιοδικό Ottagono). Η ΑΚΤΟ Κατάρτιση αποτελεί το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του ΑΚΤΟ.