Έχοντας παραμείνει στη ζωή υπερδιπλάσιο χρόνο, απ’ ότι συνηθίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, το αναγεννημένο VW Beetle του 1998 δίνει πλέον τη θέση του σε ένα αυτοκίνητο με αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό.

 
Η σχεδιαστική ομάδα του Βάλτερ ντε Σίλβα είχε ένα δύσκολο έργο, καθώς έπρεπε να εκμοντερνίσει για δεύτερη φορά ένα τόσο χαρακτηριστικό σχήμα, προσδίδοντας στο μοντέλο του 2011 πιο δυναμικά στοιχεία. Το αμάξωμα του νέου Beetle παρότι παραπέμπει εμφανώς στο αρχέτυπο, θυμίζει περισσότερο ένα κουπέ αυτοκίνητο, κάτι όχι τυχαίο, όντας χαμηλότερο, φαρδύτερο και με μακρύτερο καπό από τον προκάτοχό του. Στο εσωτερικό οι αναφορές στο παρελθόν είναι και πάλι εμφανείς, αλλά η σημαντικότερη αλλαγή είναι η σημαντική βελτίωση των εσωτερικών χώρων, τόσο των επιβατών, όσο και εκείνων των αποσκευών. 

 
Στη αίσθηση δυναμισμού αναμφίβολα συμβάλουν και οι νέοι κινητήρες TSI που εφοδιάζουν το νέο Beetle, ανεβάζοντας την ιπποδύναμη της βασικής έκδοσης από τους 75 στους 105 ίππους, που πλέον έρχονται από το γνωστό υπετροφοδοτούμενο κινητήρα των 1200 κ.εκ.

 Τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.4 (160 PS), η 2λιτρη με τους 200 ίππους και οι πετρελαιοκίνητες 1.6 TDI 105 PS και 2.0 TDI 140 PS. Όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με κιβώτιο DSG 6, ή 7 σχέσεων. Ο αγοραστής του νέου Beetle θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 επίπεδα εξοπλισμού (Beetle, Design, ή Sport), ενώ κατά περίπτωση –σε κάποιες χώρες– θα μπορεί να το αυτοκίνητο, αντί το λογότυπο του Beetle, να φέρει το τοπικό παρατσούκλι (Kafer, Vocho, Coccinelle, Fusca, Maggiolino κλπ.).
 

Η δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, όπου ήταν διαθέσιμη μόνο η 2λιτρη έκδοση. Ο συνδυασμός του κινητήρα με το κιβώτιο DSG προσδίδουν στο αυτοκίνητο σαφώς καλύτερες επιδόσεις από εκείνες που μπορούσε να προσφέρει ο 1800άρης υπερτροφοδοτούμενος των 150 ίππων του προηγούμενου Beetle, ενώ πιο δυναμικός είναι και ο οδηγικός χαρακτήρας, κάτι αναμενόμενο, καθώς το αυτοκίνητο βασίζεται στο του Golf. Η ανάρτηση έχει σφιχτή αίσθηση, ενώ το νέο ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι παραδόξως έχει έντονη υποβοήθηση και είναι λίγο ασαφές γύρω από τη θέση της ευθείας.

 
Το λανσάρισμα του νέου σκαθαριού θα ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο, με τιμή 16-17.000 ευρώ για τη μικρότερη έκδοση. Στη χώρα μας θα έρθει ένα μήνα αργότερα με άγνωστη τιμή – το πιθανότερο μια ιδέα πιο «τσιμπημένη», καθώς θα διαθέτει καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού.





4troxoi