Το πρώτο κατάστημα ανοίγει στην Αλικαρνασσό Ηρακλείου! 

Σε ένα νέο concept αρχιτεκτονικής καταστήματος προχωράμε στη Lidl Hellas το 2016, με τα δύο πρώτα καταστήματα να εγκαινιάζονται στην Αλικαρνασσό και στα Διαβατά στις 7 και 14 Ιουλίου αντίστοιχα. 

Πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών. 

Ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα. 

Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων "corners", για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ισχυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.

Ακολουθώντας την περιβαλλοντική μας πολιτική δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων μας. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική μας ευσυνειδησία. 

Συγχρόνως στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.

Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Οι κοινόχρηστοι χώροι των συνεργατών έχουν σχεδιαστεί ευρύχωρα και μοντέρνα και προσφέρονται για συναντήσεις και σεμινάρια.

Την ημέρα των εγκαινίων περιμένουν τους καταναλωτές πολλές εκπλήξεις, ενώ θα υπάρχει μπουφές με ελληνικά προϊόντα της Lidl, δημιουργική απασχόληση για παιδιά, μουσική και πολύ κέφι... 

Η Lidl Hellas επενδύει στη χώρα μας, επεκτείνοντας και αναβαθμίζοντας διαρκώς το δίκτυό της με βασικό της στόχο την ανταπόκρισή της στις απαιτήσεις των καταναλωτών, την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.