Όπως αναφέρει η εφημερίδα Πατρις, ο υπουργός Υποδομών , ενόψει της δημοπράτησης του έργου που μετατέθηκε για τον Οκτώβριο,  παίζει το τελευταίο χαρτί της κυβέρνησης προσπαθώντας να κάνει το σχέδιο…“φυσαρμόνικα“ και  να πείσει τις εταιρείες και τις  τράπεζες να αναθερμάνουν το ενδιαφέρον τους το οποίο στην ουσία το έχουν αποσύρει!

 Με δύο λόγια ο νέος υπουργός “κόβει“ τους πολιτικούς παράγοντες από τον χειρισμό του σχεδίου, ανέθεσε εξολοκλήρου σε τεχνοκράτες την προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης  που θα παρουσιάσουν στις εταιρείες ένα έργο που δεν θα ξεπερνάει σε κόστος τα 730-750 εκατομμύρια ευρώ ώστε να είναι βιώσιμο το αεροδρόμιο για τους ιδιώτες, να μειωθεί το κόστος για το Δημόσιο, αλλά και να πειστούν –το κυριώτερο-οι τράπεζες να χρηματοδοτήσουν!

 “Εάν το έργο δεν γίνει “φυσαρμόνικα“ώστε να ξεκινήσει μικρό το αεροδρόμιο και να έχει προοπτική να μεγαλώσει δεν πρόκειται να πείσουμε τις εταιρείες να επανέλθουν“, είπε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη «Πατρίς» κυβερνητικό στέλεχος που χειρίζεται το σοβαρό αυτό θέμα διαχρονικά.

 Για τον κ.Ραγκούση το σημαντικό, πέραν όλων αυτών, είναι να “ανοίξει το παιγνίδι“και σε άλλες εταιρείες πλήν των γνωστών γαλλογερμανικών (Vinci και Bouygues, Hochtief κλπ) και σε εταιρείες εκτός Ευρώπης όπως είναι οι Κινέζοι, οι Μαλαισιανοί κ.α.

 “Εάν δεν υπάρξουν σοβαρές ενστάσεις από τους εταίρους το ενδιαφέρον είναι μεγάλο“, λένε με νόημα στο υπουργείο Υποδομών. “Το αεροδρόμιο θέλουμε να γίνει, το έχουμε υποσχεθεί, το ξέρουν και στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά πλέον λόγω της συγκυρίας δεν ξέρουμε πώς και πότε θα γίνει“, αναφέρουν.