Σε συνέχεια του σημερινού μας άρθρου γύρω από τις υποδομές παραθέτουμε στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η Κρήτη με το θέλημα των αιρετών και την ανοχή των πολιτών της, ήταν είναι και θα είναι (;) ο φτωχός συγγενής.

Την ώρα που στην Κρήτη λοιπόν συζητάμε για τον ανύπαρκτο ΒΟΑΚ , κάπου, και πολύ καλά, ετοιμάζονται για λαμπερά εγκαίνια.

Σας παρουσιάζω την είδηση:

Τα πρώτα 20 χιλιόμετρα της Ολυμπίας Οδού, από την Αρχαία Κόρινθο μέχρι το Κιάτο, θα δοθούν στην κυκλοφορία την Παρασκευή. 

Η κατασκευή του έργου έχει επιταχυνθεί και μέσα στον Αύγουστο θα δοθεί στην κυκλοφορία και η διπλή σήραγγα του Δερβενίου στο ρεύμα προς Αθήνα, που είναι 500 με 600 μέτρα η καθεμία.

Το σύνολο της Ολυμπίας Οδού, μήκους 201,5 χιλιόμετρα από τα διόδια της Ελευσίνας μέχρι την Πάτρα, θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017 και με όλες του τις λεπτομέρειες, σε πλήρη ανάπτυξη δηλαδή, τον Αύγουστο του 2017.

Η Κρήτη για μια ακόμη φορά, δείχνει να είναι ο θεατής και ο φτωχός συγγενής και φαίνεται περίτρανα. Είναι όμως και κάτι ακόμα. Μια από τις πλέον εύπορες γεωγραφικές περιοχές σύμφωνα με την συμβολή της στο ΑΕΠ που βλέπει τις έλλειψη στις υποδομές από την μια να αποτελούν τροχοπέδη και από την άλλη να θρηνεί θύματα στον ΜΟΛΩΧ της ασφάλτου, που επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι επηρεάζει αρνητικά την οικονομία της.

Ας δούμε τώρα πώς σ άλλες περιοχές οι υποδομές μείωσαν στην πράξη την ανθρωποθυσία:

Εγνατια Οδος: 

Ραγδαία μείωση, σε ποσοστό που ξεπερνά το 80%, σημείωσαν τα τροχαία ατυχήματα την τελευταία δεκαετία στη Βόρεια Ελλάδα και την Ήπειρο, γεγονός που αποδίδεται, κατά κύριο λόγο, στην ολοκλήρωση της κατασκευής του υπερσύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και στους κάθετους άξονές του.

Δεν μπορώ να υποθέσω κάτι περισσότερο από την διαχρονική ανεπάρκεια των αιρετών όλων των βαθμών αλλά και την κατά την άποψη μας έλλειψη εκλογικής πελατείας κατ’ όπως φαίνεται από τον πολυπόθητο ΒΟΑΚ.