Σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, οι οποίες και αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά.

Ένας από τους βασικούς σχεδιασμούς είναι πως ο βαθμός απολυτηρίου στο λύκειο αναμένεται να ενισχυθεί για τον υπολογισμό του τελικού μέσου όρου ενός υποψηφίου.

Σε αυτό το πλαίσιο, μελετάται η δημιουργία ενός εθνικού διαβατηρίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

«Το σύστημα πρέπει να αλλάξει και ο βαθμός απολυτηρίου θα αποτελεί τον βαθμό με τον οποίο θα εισάγονται οι υποψήφιοι στις σχολές. Στόχος με τις αλλαγές αυτές είναι η αναβάθμιση του Λυκείου, και πρώτα πρέπει να προχωρήσουμε στην αναμόρφωσή του. Γι’ αυτό το λόγο είναι δύσκολο να ορίσω πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νέο εισαγωγικό σύστημα», δηλώνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννης Παντής.

Οι αλλαγές στις οποίες αναφέρεται αφορούν το Λύκειο των δύο τάξεων και το Γυμνάσιο των τεσσάρων. Κατά καιρούς έχουν τοποθετηθεί τόσο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας κ. Σία Αναγνωστοπούλου όσο και μέλη του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία σε αυτό, προαναγγέλλοντας την ολοκληρωτική αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Αντώνης Λιάκος είχε παρουσιάσει και μία ολοκληρωμένη πρόταση που αφορούσε στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου προβάλλοντας την Ελληνική αλλά και την Αγγλική Γλώσσα ως βασικά διδακτικά αντικείμενα στις δύο τάξεις του Λυκείου, αποκλείοντας όμως μαθήματα όπως τα Αρχαία και τα Μαθηματικά. Με τον τρόπο που είχε διαμορφωθεί το πρόγραμμα και οι κατευθύνσεις μαθημάτων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκλείσουν τα παραπάνω αντικείμενα και στη θέση τους να συμπεριλάβουν άλλα όπως Σχέδιο και Ιστορία της Τέχνης.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook