Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα πλέον την κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης C-Class που εξακολουθεί να παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό V8 των 6,3 λίτρων.

Πριν λίγες μόλις μέρες, η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της ανανεωμένης C-Class. Σήμερα, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει πλήρως και την κορυφαία έκδοσή της, η οποία, όπως είναι αναμενόμενο, φέρει όλες τις αλλαγές σε σχεδιαστικό και όχι μόνο επίπεδο που συναντώνται και στις μικρότερες εκδόσεις της οικογένειας. Ωστόσο, πέραν από τις οπτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την προκάτοχο της (βλ. νέα φωτιστικά σώματα, πιο επιθετική διαμόρφωση τόσο εμπρός όσο και πίσω χάρη στην ανανεωμένη μάσκα που θυμίζει αρκετά πλέον την κορυφαία SLS κοκ), κάτω από το καπό της νέας C63 εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,3 λίτρων της εταιρείας (και όχι ο νέος υπερτροφοδοτούμενος των 5,5 λίτρων), ο οποίος αποδίδει 451 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Μάλιστα, με την προσθήκη του έξτρα «πακέτου» AMG Development Package η μέγιστη απόδοση του V8 μπορεί να… σκαρφαλώσει στην εντυπωσιακή τιμή των 481 ίππων. 

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, αλλαγές έχουν γίνει και στο γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο Speedshift MCT-7, το οποίο προέρχεται τώρα από την SL63 AMG και διαθέτει πλέον το πρόγραμμα Controlled Efficiency, το οποίο βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμό με τη νέα ρύθμιση του υποβοηθούμενου τιμονιού. Μάλιστα, το ανανεωμένο στα σημεία κιβώτιο του νέου υπερ-σεντάν της Mercedes διαθέτει και διαφορετική κλιμάκωση που επιτρέπει την καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του V8 κινητήρα. Θυμίζουμε πως εκτός από το παραπάνω πρόγραμμα λειτουργίας, που φέρει την ονομασία «C», το 7άρι κιβώτιο των Γερμανών είναι εφοδιασμένο με τρία ακόμα, τα S, S+ και M.

Για τους πιο απαιτητικούς, το σπορ πακέτο της AMG, εκτός από την αναβάθμιση της απόδοσης του κινητήρα, περιλαμβάνει «επεμβάσεις» και σε άλλους τομείς, όπως είναι η ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, ειδικά για την περίσταση, οι αναρτήσεις έχουν ακόμα πιο σφικτές ρυθμίσεις, ενώ ενισχυμένη είναι η δομή τόσο της εμπρόσθιας όσο και της οπίσθιας ανάρτησης του αυτοκινήτου.

(4troxoi.gr)