Πργματοποιήθηκε σύσκεψη για θέματα οδικής ασφάλειας στον Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης - Στις 23 Μαΐου δημοπρατήθηκε η μελέτη για τα προβλήματα στον ΒΟΑΚ

Για θέματα οδικής ασφάλειας έγινε σύσκεψη σήμερα στον ΟΑΚ με την εμπλοκή διάφορων φορέων, φορείς οι οποίοι εμπλέκονται σε ζητήματα της οδικής ασφάλειας, με σκοπό τον προγραμματισμό δράσεων που αφορούν και την βιωματική εκπαίδευση παιδιών δημοτικού και γυμνασίου.

Μια πρώτη ιδέα είναι να αξιοποιηθεί ο εκθεσιακός χώρος στην Αγιά πίσω από τον ΟΑΚ ώστε να γίνει ένα σύγχρονο κυκλοφοριακό πάρκο ενώ γενικότερα κάθε φορέας κατέθεσε δράσεις σχετικές με την οδική ασφάλεια με σκοπό να υλοποιηθούν στο άμεσο μέλλον.

Το μείζον ζήτημα του ΒΟΑΚ.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, Φώτης Καζάσης αναφορικά με την σημερινή σύσκεψη, έκανε μια αναφορά στο μείζον ζήτημα που αφορά τους Κρητικούς, για την ασφάλεια στον ΒΟΑΚ.

Ο κ.Καζάσης ανέφερε ότι ο ΟΑΚ δημοπράτησε στις 23 Μαΐου την μελέτη οδικής ασφάλειας του ΒΟΑΚ, ύψους 500.000 χιλ. ευρώ η οποία είχε εγκριθεί τον Νοέμβριο από τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη . Πρόκειται για μια μελέτη η οποία στην ουσία θα καταγράψει όλα τα προβλήματα οδικής ασφάλειας από την Κίσσαμο μέχρι την Σητεία, του ΒΟΑΚ.

Από την μελέτη αυτή θα αναδειχθούνε με σειρά προτεραιότητας τα σημαντικότερα προβλήματα από διάφορα σημεία του ΒΟΑΚ, που μπορεί να αφορούν κλαδιά, κόμβους διαβάσεις κτλ, στην ουσία δηλαδή θα γίνει μια αξιολόγηση των προβληματικών σημείων.

Οι προτεραιότητες αυτές λοιπόν θα χρηματοδοτηθούν από το πρόγραμμα οδικής ασφάλειας του ΕΣΠΑ ώστε να κατασκευαστούν σαν έργα, να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις.

Επίσης ο ΟΑΚ έχει ετοιμάσει τον  "φάκελο" για την δημοπράτηση του έργου Χανιά - Ηράκλειο, μέχρι το φθινόπωρο του '17, ένα έργο που περιλαμβάνει την μελέτη κυκλοφοριακών φόρτων και την προωθημένη αναγνωριστική μελέτη για το ίδιο κομμάτι. 

Στην σύσκεψη που έγινε στον ΟΑΚ σχετικά με θέματα οδικής ασφάλειας συμμετείχε και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς".

 Το Ινστιτούτο εδώ και 4 χρόνια έχει κάνει μια μελέτη στην οποία έχει επισημάνει τα πιο επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ τα οποία είναι πολλά και τα οποία 4 χρόνια μετά την μελέτη δεν έχουν υποστεί καμία βελτίωση αλλά επιδεινώνονται.