Αισιοδοξία για την  νέα τουριστική χρονιά από τον Σύνδ. Τουριστικών Γρ. Δυτικής Κρήτης

Θετικά μηνύματα λαμβάνει για την πορεία της Γερμανικής αγοράς, αλλά και της Β. Ευρώπης συνολικά το φετινό καλοκαίρι ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης από τη συμμετοχή του και τη σειρά επαφών του με tour operators τόσο από τη Γερμανία όσο και από την κεντρική και τη βόρεια Ευρώπη στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.

«Η πορεία των προκρατήσεων αλλά και το ενδιαφέρον των επισκεπτών αλλά και των επαγγελματιών του κλάδου στην ΙΤΒ καταγράφεται μεγάλο» αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Συνδέσμου που συμπληρώνει τα εξής:

«Οι δύο μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, που παίζουν σημαντικό ρόλο για την εγχώρια αγορά έδωσαν το στίγμα. Έτσι, η ΙΤΒ του Βερολίνου για τη Δυτική Κρήτη αλλά και η διεθνής έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας, που ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα αναδεικνύουν τη δυναμική της περιοχής. Ειδικά το σταδιακό άνοιγμα της Ρωσικής αγοράς λόγω των νέων συνδέσεων με τη Μόσχα αναμένεται να ενισχύσει τον τουρισμό των Χανίων.

Ωστόσο, η συνεχής άνοδος που καταγράφουν οι αφίξεις δεν μπορεί να οδηγήσει σε εφησυχασμό και κυρίως σε λανθασμένες εκτιμήσεις. Ο τουρισμός άλλωστε είναι ευάλωτος αλλά και ανοιχτός σε αυξομειώσεις όπως κάθε αγορά, ενώ δε μετριέται μόνο με τον αριθμό όσων πατήσουν το πόδι τους στο αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης», αλλά με το οικονομικό του αποτύπωμα που αφήνουν στην τοπική κοινωνία.

Στο φόντο αυτό θα πρέπει, ειδικά στα Χανιά, όπου η ζήτηση αναβαίνει κατακόρυφα, να υλοποιηθούν δράσεις για την ενίσχυση της αειφορίας του κλάδου και της διασφάλισης της ποιότητας του παρεχόμενου προϊόντος. Ειδικά είναι ανάγκη να προχωρήσει η αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών, η επίλυση βασικών ζητημάτων όπως τα χωροταξικά και τα περιβαλλοντικά, η αντιμετώπιση φαινομένων υπερ - τουρισμού, η ανάδειξη ποιοτικών στοιχείων σε κάθε σημείο της περιοχής, το πάντρεμα με τη γαστρονομία και τον πρωτογενή τομέα, αλλά και η ενίσχυση της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού. Μόνο έτσι θα μπορέσει η περιοχή μας να βάλει τα «καλά» της και να δεχτεί τους χιλιάδες των επισκεπτών που την επιλέγουν αφήνοντας τους μοναδικές εμπειρίες αλλά και διασφαλίζοντας καλύτερα έσοδα per capita, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο.»