Πρωινή Ενημερωτική Ζώνη

Το πρωί της Δευτέρας, ο Γιώργος Παπαδάκης βρέθηκε στην πρώτη θέση της πρωινής ενημερωτικής ζώνης με 21,6% στον μέσο όρο και 17,2% στο εμπορικό κοινό. Η «Κοινωνία Ώρα Mega» έκανε 17,9% στον μέσο όρο και 13,4% στο εμπορικό κοινό, ενώ ο Γιώργος Αυτιάς ακολούθησε με 13,8% και 7,9% αντίστοιχα. Η «Πρωινή Ενημέρωση» έκανε 14,3% και 6,9%, το «Πάνω στην Ώρα» 7,6% και 11,4% ενώ η «Πρώτη Γραμμή» 7,3% και 11,7% στα αντίστοιχα ποσοστά. Η «Πρωινή Μελέτη» συγκέντρωσε 9,4% στον μέσο όρο και 17,6% στο εμπορικό κοινό.

Πρωινή Ψυχαγωγική Ζώνη

Το «Πρωινό μου» συγκέντρωσε 24,6% στον μέσο όρο και 23,8% στο εμπορικό κοινό. Το «10 με 1 Μαζί» έκανε 14,1% στο σύνολο και 12,6% στο κοινό ηλικίας 15-44, ενώ ο «Καφές με την Ελένη» 11,6% και 17,1% στα αντίστοιχα ποσοστά. Το «ΣΚΑΪ Τώρα» έκανε 6,7% στον μέσο όρο και 7,1% στο εμπορικό κοινό, ενώ το «Συμβαίνει Τώρα» 9,0% και 2,8%. 

Μεσημεριανή Ζώνη

Πρώτο στην προτίμηση του κοινού στη μεσημεριανή ζώνη ήρθε το «Κους Κους» χθες το μεσημέρι με 12,2% στον μέσο όρο και 15,0% στο εμπορικό κοινό. Ακολούθησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή με το «Πολύ Μπλα Μπλα» και 10,5% και 10,8% στα αντίστοιχα ποσοστά. Η Χριστίνα Λαμπίρη με το «Super Star» έκανε 9,7% στο σύνολο και 10,0% στο νεανικό κοινό.

 Απογευματινή Ζώνη

Στην απογευματινή ζώνη, το «Αξίζει να το Ζεις» σημείωσε 11,0% στο σύνολο και 10,6% στο νεανικό κοινό, το «Δέστε τους» 9,8% και 17,1%, ενώ το «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» έκανε 11,3% και 8,5%.

 Τα «Ασημένια Φεγγάρια» του ΑΝΤ1 σημείωσαν 30,6% και 17,4%, η «Patty» του Mega έκανε 22,1% και 26,2% και ο Φώτης με τη Μαρία στο Star 6,1% και 10,2%. Τέλος, τα «Μυστικά της Εδέμ» συγκέντρωσαν 50,5% στον μέσο όρο και 41,1% στο εμπορικό κοινό, ενώ το «Deal» 12,3% και 10,6%.

 Prime Time

Η «Ζωή της Άλλης» σημείωσε 46,3% στον μέσο όρο και 36,4% στο εμπορικό κοινό, το «Next Top Model» 11,0% και 17,8%, ενώ η εκπομπή για την επιστροφή του νικητή του « Brother», με τίτλο «Φούκος η Μεγάλη επιστροφή» 19,0% και 21,5%. To «Νησί» σημείωσε 49,9% και 55,0% και η εκπομπή «Πρόσωπο με Πρόσωπο» του Νίκου Χατζηνικολάου 7,5% και 2,8%. Λίγο αργότερα, η παρέα του «Ράδιο Αρβύλα» συγκέντρωσε 32,6% στο σύνολο και 45,7% στο εμπορικό κοινό, ενώ η «Ανατροπή» του Γιάννη Πρετεντέρη 13,5% και 8,5%. Τέλος, το «Όλα 11» έκανε 27,7% και 37,3%.