Η ισχύς του brand name που ονομάζεται «Ζοσέ Μουρίνιο» γιγαντώνεται! Η εταιρεία «Avellana Digital»... εμπνεύστηκε από την επίθεση του Πορτογάλου προπονητή στον Τίτο Βιλανόβα, συνεργάτη του Πεπ Γκουαρντιόλα, κατά τη διάρκεια των τελικών του Σούπερ Καπ Ισπανίας με την Μπαρτσελόνα και δημιούργησε  παιχνίδι (για i-phone και smartphones), στο οποίο κάποιος μπορεί να... βγάζει τα μάτια του διάσημου κόουτς της Ρεάλ Μαδρίτης.

Το παιχνίδι ονομάζεται «Eye Mou» (το μάτι του Μουρίνιο) και υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας, όπου ο Πορτογάλος τεχνικός μετακινείται ανάμεσα σε κόσμο με στόχο την αποφυγή των «χτυπημάτων».

Το σχετικό video: