Μια νέα, πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα, υπηρεσία διαθέτει από σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, την υπηρεσία “Piraeus Customer Protection“.

Πώς λειτουργεί:

Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών ή/και τραπεζικών δεδομένων των πελατών, οπουδήποτε στον κόσμο, η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται δίπλα τους δίνοντας λύση στο πρόβλημά τους. Το μόνο που απαιτείται από τον πελάτη είναι ένα απλό τηλεφώνημα στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 21 11 20 20 20.

Τι προσφέρει:

1) Ακύρωση καρτών όλων των Τραπεζών
2) Ακύρωση καρτών (πιστωτική/ χρεωστική) της Τράπεζας και άμεση αποστολή νέων καρτών μέσω Courier στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό
3) Έλεγχος των συναλλαγών των χαμένων καρτών για την πρόληψη απάτης
4) Άμεση αποστολή μετρητών (χωρίς προμήθεια) εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό
5) Προνομιακή συμβουλευτική υποστήριξη για ενέργειες αποκατάστασης των προσωπικών δεδομένων και αντικειμένων (π.χ. Α.Δ.Τ, κινητό τηλέφωνο)

Επιπλέον ασφαλιστική προστασία (wallet & shopping protection):

• Κάλυψη για ανεπιθύμητες χρεώσεις ή αναλήψεις που γίνονται μετά από απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του πελάτη
• Προστασία αγορών για αγαθά που αγοράζονται με τη χρήση της χαμένης κάρτας
• Κάλυψη κόστους αντικατάστασης προσωπικών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα προσωπικά έγγραφα, κινητό τηλέφωνο και κλειδιά.

Η Υπηρεσία “Piraeus Customer Protection” απευθύνεται σε όλους τους ιδιώτες πελάτες, ηλικίας 18-65, οι οποίοι είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας