Την αφύπνιση του κόσμου και την τόνωση του προφίλ των Παραολυμπιακών Αγώνων προσπαθεί να πετύχει η καμπάνια χορηγού των αγώνων με πρωταγωνιστή τον Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Στο πρώτο διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας της αλυσίδας σουπερ μάρκετ Saintsbury’s,που έχει στόχο να εμπνεύσει τα παιδιά όλων των ηλικιών και ικανοτήτων να υιοθετήσουν πιο υγιή και πιο ενεργό τρόπο ζωής,  ο  Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν διστάζει να βρει δίχτυα και με κλειστά μάτια….  

Το  επεισόδιο επικεντρώνεται στον Ντέιβ Κλαρκ, τον  αρχηγό της ομάδας ποδοσφαίρου της Βρετανίας στην Παραολυμπιάδα του Πεκίνου. Ο Κλαρκ, ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα όρασης, προπονεί τον Μπέκαμ σε ντρίμπλες και πάσες, με τα μάτια του άσου των L.A Galaxy καλυμμένα ώστε να μη βλέπει τίποτα. Την καλύτερη σκηνή του σποτ αποτελεί η εύστοχη εκτέλεση φάουλ του 36χρονου ποδοσφαιριστή χωρίς τη δυνατότητα να βλέπει το παραμικρό.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/24/article-2065576-0EECFD7700000578-340_468x503.jpg