Η Επιτροπή της MotoGP αποφάσισε να κάνει σημαντικές αλλαγές ως προς το θέμα της ασφάλειας των αναβατών, έτσι προχώρησαν στο προστατευτικό πλαίσιο στη μανέτα του φρένου.

Όπως γνωρίζουμε η FIM ασχολείται ιδιαίτερα με την ασφάλεια των αναβατών και βασιζόμενοι προφανώς από το θάνατο του Marco Simoncelli αποφάσισαν να προτείνουν να τοποθετείται σε όλες τις μοτοσικλέτες που μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ένα προστατευτικό πλαίσιο στη μανέτα του φρένου, ώστε να αποφευχθεί η πίεση της μανέτας κατά τη διάρκεια επαφής των αναβατών στην πίστα.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/gfim2511111.jpgΤο θέμα αυτό είχε πρωτοαναφερθεί το 2006, όταν υπήρξε πάλι ένα τραγικό ατύχημα των Sete Gibernau και Loris Capirossi στην πίστα της Καταλονίας. Η ομάδα της LCR Honda είχε τοποθετήσει ένα τέτοιο προστατευτικό, αλλά ήταν προαιρετικό. Επίσης, ο Valentino Rossi ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στο GP της Ιαπωνίας φέτος με το Ben Spies και ο λόγος ήταν η πίεση που ασκήθηκε στην μανέτα του φρένου του Rossi κατά τη διάρκεια επαφής τους.

(mototriti)