Για τέταρτο μήνα συνεχίζουν να εργάζονται "αμισθί" 350 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που διορίστηκαν στην Ε και Στ φάση διορισμών στο νομό Ηρακλείου.

"Η οικονομική τους κατάστασή, αλλά και των οικογενειών τους που σηκώνουν το βάρος της συντήρησής τους, έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφού σχεδόν το σύνολό τους πληρώνουν ενοίκιο, φαγητό και έξοδα μεταφοράς τους στο σχολείο" - αναφέρει σε ενημερωτικό σημείωμα

Το χειρότερο, στην υπόθεση, είναι ότι αρκετοί είναι οι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν πλέον ... να χρηματοδοτούν το λειτούργημά τους, με αποτέλεσμα να έχουν υποβάλλει τις παραιτήσεις τους.

Σε σχετική επιστολή που απέστειλε ο αιρετός του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου, Ζαχαρίας Καψαλάκης.  προς τον πρωθυπουργό της χώρας, ζήτησε την παρέμβασή του, προκειμένου να δοθεί μια λύση στο πρόβλημα.

Το κείμενο της επιστολής παρατίθεται αυτούσιο

«κ. Πρόεδρε

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απαράδεκτη κατάσταση που αντιμετωπίζουν εδώ και αρκετό καιρό οι συνάδελφοι μου δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, που διορίστηκαν στην Ε και ΣΤ φάση διορισμών αναπληρωτών και παραμένουν ακόμη απλήρωτοι!

Συγκεκριμένα η Ε φάση διόρισε στις 12 Νοεμβρίου 162 δασκάλους και 53 νηπιαγωγούς αναπληρωτές και η ΣΤ φάση διόρισε στις 8 Δεκεμβρίου 109 δασκάλους και 53 νηπιαγωγούς αναπληρωτές επίσης. Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί, χωρίς δική τους υπαιτιότητα, παραμένουν απλήρωτοι, έχοντας ήδη ξεπεράσει τα οικονομικά τους όρια και αυτοί και οι οικογένειές τους που τους συντηρούν.

Η όλη αυτή κατάσταση έχει φέρει μια αβεβαιότητα και προβληματισμό στο χώρο των συναδέλφων μου εκπαιδευτικών, μια δικαιολογημένη γκρίνια, ενώ έχουν καταγραφεί και παραιτήσεις εκπαιδευτικών, αφού δεν υπήρχαν πλέον χρήματα για να πληρώσουν το ενοίκιο, αλλά και για φαγητό ακόμα και τη μεταφορά τους στα σχολεία.

Ζητώ την άμεση παρέμβασή σας προκειμένου να πληρωθούν άμεσα οι συνάδελφοί μου, οι οποίοι είναι θύματα κακοδιοίκησης που παρατηρείται στο Υπουργείο της Παιδείας.

Επίσης ζητώ τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους καλύπτουν την προσωπική τους ανικανότητα στην εκτέλεση των διοικητικών του καθηκόντων, πίσω από γραφειοκρατικές δομές, οδηγώντας έτσι τους εκπαιδευτικούς σε εξαθλίωση…
»