Αποκάλυψη για το εντυπωσιακό 2θέσιο μοντέλο της ολλανδικής Donkervoort, που φιλοξενεί για την περίσταση τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων της Audi.

Ύστερα από δυόμισι χρόνια διαρκούς εξέλιξης, η Donkervoort Automobielen, σε στενή συνεργασία με την Audi Quattro GmbH, παρουσίασαν και επίσημα πλέον το νέο τους δημιούργημα: το Donkervoort GTO. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή, αλλά και μοναδική συνάμα κατασκευή, που είναι «χτισμένη» πάνω σ’ ένα εξελιγμένο σωληνωτό ατσαλένιο πλαίσιο, με υψηλή αντοχή και στρεπτική ακαμψία. Και, φυσικά, με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, όπως ρητά διαβεβαιώνουν οι δημιουργοί του ιδιαίτερου αυτού μοντέλου.

Χωρίς αμφιβολία, με δεδομένο το γεγονός ότι το συνολικό βάρος του αμαξώματος δεν υπερβαίνει τα μόλις 700 κιλά, χάρη στον εντυπωσιακό σε απόδοση 2,5άρη κινητήρα των Γερμανών της Audi (λέγε με TT RS!), ο οποίος αποδίδει 340 ίππους στη νορμάλ εκδοχή του ή και 400, στην περίπτωση που ο οδηγός πατήσει το σχετικό διακόπτη στο κόκπιτ(!), το νέο Donkervoort GTO αναμένεται να καταταγεί στις πρώτες θέσεις της λίστας των πιο γρήγορων και πιο σπορτίφ σήμερα οχημάτων της ευρωπαϊκής αγοράς.





http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/DonkervoortGTO_01.jpg

Το νέο GTO είναι σαφώς μεγαλύτερο από τους προκατόχους του, το κλειστό GT και το ανοιχτό D8 270RS. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος είναι μεγαλύτερο κατά 35 εκ., ενώ διευρυμένο κατά 15 εκ. είναι και το πλάτος του. Αξίζει να αναφέρουμε πως το GTO μοιράζεται μόλις το 5% των τμημάτων με το D8 270RS και περίπου 30% με το πιο πρόσφατο χρονικά GT. Αξίζει να επισημάνουμε πως τα πρώτα 25 ειδικά σχεδιασμένο GTO είναι εφοδιασμένα με μια ελαφρύτερη κατά 30 κιλά εκδοχή του καταξιωμένου 5κύλινδρου 2.5 TFSI κινητήρα της Audi. Σύμφωνα με τους Ολλανδούς και Γερμανούς ιθύνοντες, «αυτή η εξοικονόμηση βάρους επιτυγχάνεται με τον επανασχεδιασμό διάφορων μερών και εξαρτημάτων του κινητήρα, όπως είναι για παράδειγμα, η νέα πολλαπλή εισαγωγής. Άξιο αναφοράς είναι, επίσης, το γεγονός ότι το νέο Donkervoort GTO είναι το πρώτο αυτοκίνητο από το Lelystad, το οποίο είναι εφοδιασμένο με traction control. Όχι όμως με ABS και υποβοήθηση στο τιμόνι.
Η παραγωγή των πρώτων Donkervoort GTO ξεκινά το 2012, με τις παραδόσεις στους τυχερούς ιδιοκτήτες του να ξεκινούν περί τις αρχές του καλοκαιριού. Η τιμή του μοντέλου αυτή στιγμή υπολογίζεται ανάμεσα στις 100.000 και 150.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους!






(4troxoi)