Με μεγάλες μειώσεις τιμών, που φτάνουν ακόμα και το 60%, καθώς και εορταστικές εκδηλώσεις θα επιχειρήσουν οι εμπορικές επιχειρήσεις να προσελκύσουν τους καταναλωτές τις επόμενες ημέρες, ενώ στον χορό των προσφορών έχουν μπει και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ με δωροεπιταγές για τα ψώνια του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού.

Η αγορά μετρά από την αρχή της χρονιάς σημαντικές απώλειες, οι οποίες ξεπερνούν σε ορισμένους κλάδους ακόμα και το 30%.

Την περασμένη Κυριακή, που τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά, το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό, καθώς ο κόσμος που κατέκλυσε από νωρίς το πρωί το εμπορικό κέντρο της Αθήνας και άλλων πόλεων περιορίστηκε στη βόλτα και σε μικρές μόνο αγορές.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του εμπορικού κόσμου, η κίνηση ήταν μειωμένη από 25% έως και 40% σε σχέση με πέρυσι, με τους περισσό ερους καταναλωτές μόνο να κοιτάζουν τις βιτρίνες των καταστημάτων.

Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κορκίδης, λέει ότι τα εμπορικά καταστήματα που βάζουν λουκέτο πληθαίνουν, με τον χριστουγεννιάτικο τζίρο που ήταν πέρυσι 13 δισ. ευρώ να μην ξεπερνάει φέτος τα 9 δισ. ευρώ.