Σε χειμερινές δοκιμές εξέλιξης υποβάλλεται η νέα και διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν Mercedes A-Class, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2012.

Όπως όλα δείχνουν, η πρωτότυπη εκδοχή της νέας Mercedes A-Class, η οποία πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Σαγκάης τον Απρίλιο που μας πέρασε, αναμένεται να αποτελέσει τη βασική πηγή έμπνευσης για το αυτοκίνητο που τελικά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής των Γερμανών μέσα στο 2012 αντικαθιστώντας ένα αρκούντως επιτυχημένο μοντέλο, που ασφαλώς θα εξακολουθεί να αποτελεί το Βενιαμίν στη γκάμα του διάσημου «αστεριού» της Στουτγάρδης. Φυσικά, η εξωτερική σιλουέτα του προβλέπεται να είναι, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που παραθέτουμε, πιο… ήπια και λιγότερο φουτουριστική εν γένει, πλην όμως επαναστατική για τα δεδομένα του εν λόγω μοντέλου.

Και αυτό, γιατί οι ιθύνοντες της Mercedes, σε μια προσπάθεια να συναγωνιστούν αυτή τη φορά επί ίσοις όροις του Γερμανούς συναδέλφους τους από τη Βαυαρία (βλ. Audi και BMW) και συγκεκριμένα μοντέλα τους, όπως το Α3 Sportback και η σειρά 1 αντίστοιχα, εγκαταλείπουν οριστικά την mono-volumeσχεδιαστική προσέγγιση του παρελθόντος (σημ.: τη φανέλα εκπροσώπησης της εταιρείας στην κλάση αυτή αναμένεται να… φορά από εδώ και στο εξής αποκλειστικά η νέα B-Class) υιοθετώντας μια πιο… τυπική θα λέγαμε 5θυρη αμφίεση, στα πρότυπα των «συνηθισμένων» χάτσμπακ αυτοκινήτων της μικρής-μεσαίας κατηγορίας.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/MercedesAClass03.jpg

Όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες του ελαφρώς καμουφλαρισμένου μοντέλου που αυτή τη στιγμή υποβάλλεται στις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης, κύρια σχεδιαστικά γνωρίσματα της νέας A-Classαναμένεται να είναι η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα, που ήδη αποτελεί το σήμα κατατεθέν τόσο για τη νέα SL, όσο και για τη 2θεσια νέα SLK, το κυρτό πίσω μέρος και η μικρή σχετικά επιφάνεια των πίσω παραθύρων.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις αναφορικά με τη μορφή του εσωτερικού διακόσμου, ούτε επίσημα στοιχεία σε σχέση με τα κινητήρια σύνολα που θα αναλάβουν να κινούν την προσθιοκίνητη νέα A-Class. Ωστόσο, με δεδομένη τη στενή συγγένειά της με την B-Class (τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται μεταξύ άλλων το ίδιο δάπεδο) δεν είναι απίθανο το νέο 5θυρο «χάτς» των Γερμανών να εφοδιάζεται με τα γνωστούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της τελευταίας.

Όπερ σημαίνει, με πέντε σύγχρονους κινητήρες βενζίνης που θα αποδίδουν από 109 έως και 204 ίππους και τέσσερις ντίζελ, με ισχύ από 122 έως και 204 ίππους. Για τους φανατικούς οπαδούς των εκδόσεων AMG, ήδη φημολογείται πως η νέα A-Classθα προσφέρεται στην έκδοση Α25 με έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος, σύμφωνα με τις ίδιες πάντα εκτιμήσεις, θα αποδίδει περί τους 325 ίππους(!), ενώ πολύ πιθανό είναι το όλο «πακέτο» να συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης.

Δε μένει επομένως παρά να περιμένουμε μέχρι οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Mercedes να μας αποκαλύψουν και επισήμως τόσο τις φωτογραφίες, όσο ασφαλώς και αναλυτικά τα επιμέρους τεχνικά στοιχεία της νέας A-Class.