Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει τη νέα γενιά του A6 Allroad ενισχύοντας ακόμα περισσότερο παραμέτρους, όπως η πολυτέλεια, η άνεση και η οδηγική ευχαρίστηση σε κάθε είδους επιφάνεια.

Δεν χρειάζονται και πολλές συστάσεις, καθώς, από τις φωτογραφίες και μόνο, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως πρόκειται για την εμφανώς πιο… περιπετειώδη εκδοχή της νεότερης γενιάς του Α6 Avant. Όπως ακριβώς συμβαίνει κα με τον μικρότερο αδελφό του, το Α4 Allroad, έτσι και με το αντίστοιχο Α6, σχεδιαστικά οι άμεσα ορατές διαφορές σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις του εντοπίζονται στο σχήμα και στα… στολίδια της μάσκας, στα φαρδύτερα φτερά με τα σκουρόχρωμα για την περίσταση «φρύδια», στις μπάρες οροφής, στα αλουμινένια προστατευτικά στο δάπεδο του αυτοκινήτου, τόσο εμπρός όσο και πίσω, στα πλαϊνά skirts, αλλά και τις διαφορετικές απολήξεις τις εξάτμισης, με την επίπεδη διαμόρφωση του κάτω μέρους τους, στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Και σε όλα αυτά, δεν πρέπει να λησμονούμε ασφαλώς τη μεγαλύτερη κατά 60 χλστ. απόστασή του από το έδαφος, ούτως ώστε η πρόσβαση αλλά και η κίνηση σε «ανώμαλα» εδάφη να καθίσταται πιο εύκολη. Από πλευράς διαστάσεων, οι διαφορές –προς τα πάνω- είναι πολύ μικρές, καθώς το νέο A6 Allroad έχει πλέον μήκος 4,94 μ., πλάτος 1,9 μ. και ύψος 1,47 μ.



Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η εικόνα είναι αυτή ακριβώς που θα περίμενε κανείς. Η ποιότητα κατασκευής, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν, δύσκολα βρίσκει επικριτές, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας κρίνεται ως λίαν ικανοποιητικός, ενώ ο συνολικός σχεδιασμός της καμπίνας δεν αποκλίνει από τα γνωστά… σοβαρά σχεδιαστικά πρότυπα που γνωρίζουμε τα τελευταία χρόνια στο σύνολο σχεδόν των μοντέλων της Audi.

Στον τομέα των χώρων, το νέο A6 Allroad εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις για πέντε, χάρη στο ευμεγέθες μεταξόνιο των 2,91 μ. του αμαξώματος, τη στιγμή που ο χώρος φόρτωσης διαθέτει ειδικά σχεδιασμένες ράγες αλλά και άγκιστρα για τη συγκράτηση των αποσκευών, καθώς και χωρητικότητα που κυμαίνεται από τα 565 έως και τα 1.680 τα λίτρα, με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση ή πλήρως αναδιπλωμένα, αντίστοιχα.



Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το νέο Α6 Allroad προτάσσει μια πλειάδα σύγχρονων επιλογών στους επιμέρους τομείς. Κατ’ αρχήν, όλες οι εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου είναι εφοδιασμένες με τη γνωστή ρυθμιζόμενη αερανάρτηση της Audi, η οποία αυτοβούλως χαμηλώνει το ύψος της κατά 15 χλστ. στις υψηλές ταχύτητες, ενώ με το πάτημα του σχετικού μπουτόν «ανεβαίνει» κατά 35 χλστ. ώστε η πρόσβαση σε… δύσκολα τερέν να είναι πιο εύκολη.

Από εκεί και πέρα, το Α6 Allroad διαθέτει –φυσικά- το γνωστό σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro της Audi, ενώ κάτω από το καπό του φιλοξενούνται τέσσερις στο σύνολο κινητήρες: ένας βενζινοκινητήρας και τρεις ντίζελ. Όλοι τους δε είναι 3λιτροι, με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, σύστημα άμεσου και υπερτροφοδότηση, ενώ η μέσες απαιτήσεις τους σε καύσιμο εμφανίζονται περιορισμένες κατά 20% σε σχέση με το παρελθόν. Σε ότι τώρα αφορά στον 3λιτρο TSI, η απόδοση του είναι 310 ίπποι προσφέροντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,9 δλ.. Από εκεί και πέρα, οι τρεις διαθέσιμοι TDiκινητήρες της γκάμας αποδίδουν 204, 245 και 313 ίππους και ροπή 450, 580 και 650 Nm αντίστοιχα.

Αξίζει, τέλος, να προσθέσουμε πως μέσω του συστήματος Audi Drive Select System ο οδηγός μπορεί να επέμβει στη ρύθμιση παραμέτρων, όπως είναι η «ποσότητα» υποβοήθησης του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης, της απόκρισης του πεντάλ του γκαζιού, του βαθμούς απόσβεσης της αερανάρτησης, την παρεμβατικότητα του κεντρικού διαφορικού κοκ.