Οι περισσότερες γυναίκες όταν φαίνονται κουρασμένες ή μετά από ξενύχτι κάνουν το εξής λάθος: φορτώνουν το δέρμα με υπερβολικό μακιγιάζ, που προσφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Αυτό που χρειάζεστε είναι 2-3 πινελιές και θα είσαστε έτοιμες.

Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές που θα σβήνουν τα σημάδια κόπωσης.

1. Απλώστε ένα προϊόν highlighter κάτω από τα μάτια, στο πόδι της χήνας, στα ζυγωματικά και στην εξωτερική γωνία των ματιών ακριβώς κάτω από τα φρύδια. Προσοχή στο highlighter που θα χρησιμοποιήσετε, ανάλογα με την εταιρεία μπαίνει πριν ή μετά τη βάση μακιγιάζ και σε ελάχιστη ποσότητα για να μην βγει υπερβολικό το αποτέλεσμα.

2. Αντικαταστήστε το make up με μια ενυδατική κρέμα με χρώμα. Το αποτέλεσμα θα είναι πιο φυσικό και το δέρμα σας θα φαίνεται πιο ξεκούραστο και νεανικό. Σας προτείνω το φετινό hit της ομορφιάς, την B.B Cream της Estée Lauder για τις καλλυντικές της αντι- οξειδωτικές ιδιότητες (έχει βιταμίνη C), την προστασία SPF 35 και τη βελούδινη υφή της που καλύπτει απίστευτα φυσικά. Πρόκειτια για τη νέα γενιά στις λεγόμενες tinted κρέμες, με όλες τις παραπάνω πολλαπλές ιδιότητες!

3. Απλώστε ρουζ στα ζυγωματικά σε πολύ απαλές αποχρώσεις του κοραλλί ή ροδακινί όσες έχετε μελαψή επιδερμίδα και ροζ ή μπεζ όσες έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα.
http://www.jenny.gr/wp-content/uploads/2012/02/aquilano_rimondi_bwaw1112_052.jpg

4. Για σκιές ματιών επιλέξτε γήινα χρώματα σε αποχρώσεις που ταιριάζουν με την επιδερμίδα σας, για να είναι το αποτέλεσμα όσο πιο φυσικό γίνεται.

5. Απλώστε λίγη μάσκαρα για να τονίσετε το βλέμμα. Αποφύγετε την μάσκαρα που προσφέρει έντονο αποτέλεσμα στα βλέφαρα (και σε όγκο και σε μάκρος) γιατί θα πετύχετε ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή τα μάτια να φαίνονται κουρασμένα.

6. Ολοκληρώστε το φυσικό σας μακιγιάζ με ένα κραγιόν ή lip gloss στις αποχρώσεις του ρουζ που επιλέξατε.



(jenny)