Xωρίς μεσαίες κολώνες, το αμάξωμα του B-Max με τις συρόμενες πίσω πόρτες εντυπωσιάζει και «υπόσχεται» πολύ αυξημένη πρακτικότητα. Ας δούμε πως το εξηγεί αυτό η ίδια η Ford.

Tις τελευταίες ημέρες η Ford μας βομβαρδίζει με φωτογραφικό υλικό και βίντεο σχετικά με το B-Max, το νέο μικρό MPV που ετοιμάζει και το οποίο βασίζεται στο πάτωμα του Fiesta. Εκτός από το νεανικό του στυλ αλλά και τον καινούριο 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα, το B-Max εντυπωσιάζει και χάρη στο γεγονός ότι δεν διαθέτει μεσαίες κολώνες αμαξώματος, επιτρέποντας ιδιαίτερα σημαντικές πρακτικές ευκολίες.


H σχεδιαστής της Ford, Εrika Tsubaki, δείχνει πως η απουσία της κεντρικής κολώνας πραγματικά...βολεύει.

Προκειμένου να τονίσει τα πλεονεκτήματα του μοντέλου της, η γερμανική φίρμα χρησιμοποιήσε αυτή τη φορά την Εrika Tsubaki, μια εκ των βασικών σχεδιαστών της για να δείξει τα θετικά που έχει το B-Max. Σύμφωνα λοιπόν, με την κυρία Tsubaki με την ύπαρξη της πίσω συρόμενης πόρτας και την απουσία της μεσαίας κολώνας ο οδηγός έχει πολύ εύκολη πρόσβαση από το άνοιγμα μεταξύ των δύο θυρών φτάνει τα 1,5 μέτρα σε μήκος.

Θυμίζουμε πως το B-Max θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης αρχές Μαρτίου και θα ξεκινήσει πολύ γρήγορα την εμπορική του σταδιοδρομία.


Ένα σύγχρονο MPV πρέπει να παρέχει εύκολη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα...για μητέρες και παιδιά.


(autotriti)